Dagi vagyok! Vállalod?

A blogom a kis életemet hivatott bemutatni pár megjegyzéssel, csípõs véleménnyel, és remélhetõleg nem csak számomra sok humorral. Várlak vissza ha tetszettem :)

Friss topikok

  • szarvasvadász: Köszönöm... (2013.07.15. 15:00) Egy baleset margójára
  • Zsazsa1989: @Padlásszoba: Kedves Padlásszoba! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és lejjebb teker... (2013.06.22. 10:28) Megütlek ember, ha mondom!
  • Powerslave: "2. Láthatatlan melltartó, ami tényleg NINCS…" Hülye vagy, anyjuk. Igényes nő nem hord melltartót. (2013.06.21. 12:23) Ki van a húsbolt nyuszilány
  • idegszaggató: Pont jó. Vicces, cinikus, de még nem önmarcangolós. Tetszett. (2012.05.07. 11:08) Szegény zsuzsi
  • idegszaggató: És mi van, ha nem bosszantja a mérete? (2012.05.07. 11:08) Egy zavart pillanat rendel....

Linkblog

Játszunk gólyásat! Költözz el!

2010.12.28. 10:00 | Zsazsa1989 | komment

Mint mindenkit, engem is utasítottak már vissza. Ki így, ki úgy, ki kedvesebben, és ki kevésbé. Általában én a haver, vagy a szajha esete vagyok, ám sok lepattintós szöveggel találkozhatunk férfiállatainknál.

Például:

Üdvözöllek Dobottfalván, te vagy a lakosság!

Hát.. szerintem most nem fogunk tudni találkozni.... amíg el nem felejtesz!

A kapcsolatunk meghalt! Holnap temetik!

Mondjuk ha velem így akarna valaki szakítani, rögtön pofán röhögném, a legundorítóbb, és legférfiasabb nevetésemmel, aztán faképnél hagynám. A személyes kedvenceim a: Ne haragudj, most nem fér bele az életembe egy komoly kapcsolat! valamint a "Túl fiatal vagy hozzám". Honnan tudod hogy milyen komoly lenne, és honnan tudod hogy nem te vagy a gyerekesebb? Nevetséges....

A kedvencem mégis valamikor tavasszal volt, a nagy szakítás, és Tibi között.

Ismerkedtem egy sráccal, cuki volt, bár gyanús, hogy ő is oroszlánnak született. Az erős jegyű kapcsolataimnak sosem lett jó vége. Órákig msn-eztünk, sms-eztünk minden nap... Aztán egy hét múlva elmentem hozzá. Csalódás volt ugyan a magassága, mert nem egy férfiállat típus, de mégis valami volt benne. Elvoltunk, ott aludtam, de nem történt semmi komoly... Semmi nagyon komoly :) Másnap haza, este már hiányzol-os sms-t kaptam stb. Pár napra rá lemondta a hétvégét, mert dolga van, nem mondhatja el, el kell utaznia, este beszélünk ha a szállodába ért stb... Aztán kitalálta, hogy ő az elhárítóknál dolgozik, és ezért nincs komoly kapcsolata, mert ezt nem tudják elviselni a lányok. Gondoltam magamban nem ezt nem tudják elviselni te szerencsétlen, hanem azt hogy hazudozol... Mindegy. Tehát ha ezt nézzük, volt egy kém pasim... kiiirály :) Ám ha ez valóban igaz, és most lenyomoz a titkosszolgálat, mert ez szigorúan bizalmas ám, tehát ha lenyomoznak, és nem írnék többet, akkor tudjátok, hogy ezért van, és tüntessetek a székházuk előtt a szólásszabadságért. Ámen.

A legutóbbi fincsi lerázásom nem volt igazán lerázás. Akadt az életemben ugyanis egy NAGYfiú, egy félisten, egy Adonisz, aki nem csak gyönyörű, de tehetséges, híres, és a legtöbb nő megnyalja a száját ha ránéz... Nevezzük M-nek. Tehát M-mel a kapcsolatunk kb. egy éve kezdődött, mi amolyan éjszakai barátok voltunk :) Ő szívesen vezetett miattam másfél órát, én pedig szívesen töltöttem vele kettő másikat. Persze beszélgetni nem szerettem vele. Úgy tudnám lefesteni, hogy amilyen nagy a barátságossága, olyan nagy az arca is. Gyakran hívott 10kor, hogy éjfélre jön, én pedig gyakran hívtam ha magányos voltam. Amióta Tibi megvan, természetesen nem találkoztunk, bár ő szeretett volna. Legutóbb kb 1 hónapja hívott, pont az ágyban feküdtünk, és mivel már kitöröltem a számát, nem tudtam ki az, hát felvettem. Leráztam, de elég kellemetlen volt a szitu. Említettem már, hogy telefonálgatok ittasan?:) Őt is fel akartam hívni 23-án, csak amolyan leszúrós, mézesmadzagos, aztán jól kinevetős megerősítésként :) Nem vette fel, csak később visszahívott, amikor már aludtam Tibi vette fel... Hatásszünet. M persze nem szólt bele, beszari... Aztán írt egy sms-t, hogy bocsi, de egy éve van barátnőm akit nagyon szeretek, és nem akarok több éjszakai részeg hívást kapni... Csak úgy hozza ki a mocsok hogy én jöjjek ki szarul... :) És ez a férfi pofátlanság legteteje... Mert jobb ha megjegyzitek kedves hím olvasóim, mindig mindent a nők irányítanak. A nők nem szeretik a lázadókat. A nők azokat a lázadókat szeretik, akiket ők tesznek azzá. :) 

Egy okos valaki azt mondta egyszer, hogy a nő csak egy hibával rendelkezik... Azzal, hogy elfelejti milyen értékes is valójában. És igen hölgyeim, ez a feminim órám. Vagy hogy hű legyek magamhoz, a problémás feminim órám. Mert hát egyet kell velem értened, mind gyönyörűek vagyunk. Csak nem mindenki bátor, vakmerő, őszinte ahhoz, hogy ezt beismerje. Egy barátom mesélte, hogy az egyik haverja csak azért nem járt valakivel aki tetszett neki, mert mit szólnának a haverjai... Gusztustalan. Én minden nem jóképű faszimat felvállaltam a barátnőim előtt, és ha ők nem kedveltek valakit azt nem a kinézete miatt tették. Hát milyen felszínes nyomákok azok az emberek akik a saját barátjuk valakijét lenézik? Én felszínes vagyok, mégsem teszem ezt.. Hát hogy van ez? És hogy van az hogy ez a tetű M akar lerázni engem? Csak mert neki már van karrierje? Na bumm.. Csak mert akkor a farka mint az alkarom? Na bumm. Ötvenszer jobb vagyok, mint ő. És ezt azzal bizonyítom, hogy nem írtam vissza neki semmit, nem kerestem fel a kis barátnőjét, aki tudom hogy jelen volt az sms születésekor,mert tudom, hogy magától nem írta volna ezt, mivel a legborzasztóbb dolgot mondta nekem amikor együtt voltunk utoljára. Kérdeztem tőle, hogy:

Én: Te figyelj M, ha annyi csajod van, miért vagy együtt a barátnőddel?

M: Mert annyira szeretem, mint még soha senkit. Fél szavakból megértjük egymást.

Én: Aha.... és figyu M... ha annyira szereted, akkor most miért velem vagy?

M: Mert nem jó vele a szex.. És magamat jobban szeretem. 

És igen, kérdezd meg hogy én hogy tehettem ezt a nővel. Egyszerű... Nem gondoltam bele, nem érdekelt. Egyébként biztos vagyok benne, hogy egy határozott anya típus, mert M-nek vezéregyéniség kell. Ő nem férfias, maximum az ágyban. Kétlem hogy így van, de ha látnál kedves M-nője, ne haragudj, de szükségem volt rá. Használtam. :) Igen, mi is használhatjuk őket... Vannak akiket erre teremtettek.. mint M-et :) Ó és kérek egy nagy Ámen a lánynak.... ÁÁÁMEEEEN! (Persze ha hangos napló lenne akkor jobban jönne ki a dolog, képzeld ide)

Zárásképp pedig: Sosincs valaki túl messze ahhoz, hogy a Tiéd lehessen! Sosem olyan öreg vagy fiatal valaki, hogy ha szeret és szereted ne értethesd meg magad vele! És végül, sosincs olyan terv ami megmásíthatatlan  ha van valaki aki jobbá teheti azt.

 

Puszi

Zsuzsi

süti beállítások módosítása