Dagi vagyok! Vállalod?

A blogom a kis életemet hivatott bemutatni pár megjegyzéssel, csípõs véleménnyel, és remélhetõleg nem csak számomra sok humorral. Várlak vissza ha tetszettem :)

Friss topikok

  • szarvasvadász: Köszönöm... (2013.07.15. 15:00) Egy baleset margójára
  • Zsazsa1989: @Padlásszoba: Kedves Padlásszoba! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és lejjebb teker... (2013.06.22. 10:28) Megütlek ember, ha mondom!
  • Powerslave: "2. Láthatatlan melltartó, ami tényleg NINCS…" Hülye vagy, anyjuk. Igényes nő nem hord melltartót. (2013.06.21. 12:23) Ki van a húsbolt nyuszilány
  • idegszaggató: Pont jó. Vicces, cinikus, de még nem önmarcangolós. Tetszett. (2012.05.07. 11:08) Szegény zsuzsi
  • idegszaggató: És mi van, ha nem bosszantja a mérete? (2012.05.07. 11:08) Egy zavart pillanat rendel....

Linkblog

Lóra!

2012.02.06. 21:22 | Zsazsa1989 | komment

12 éves koromban tanultam meg bicajozni. Nem volt egy könnyű mutatvány. Addig minden két lábon töltött évem alatt elvárás volt ez tőlem. Talán ekkorra adták fel a rokonaim. A kis udvarunkon, egy férfi biciklin történt a csoda, egyszer csak rákaptam az ízére. Véletlenül. Ez egy ilyen bicikli.

Addig nagyon sokáig azt füllentettem mindenkinek, hogy tudok én, csak egyszer elestem, és egyszerűen elfelejtettem, hogy kell. Akadt, amikor olyat is beleszőttem a történetbe, hogy én igazából egy akrobatikus kétkerekűvel táncoló csapat tagja voltam, és a baleset ezért érinti olyan rosszul. Vagy elhitték, vagy nem.

Amikor sikerült az első tekerés esés nélkül, annyira felszabadult lettem, hogy utána az utcánkat naponta többször is átkerekeztem. Azt akartam, hogy mindenki lássa, mennyire jól tekerek. Persze ez csak nekem jelentett sokat.

Azóta, amióta a közhelyek között élem a napjaim persze sokszor megcsapta már a fülemet, hogy a biciklizést nem lehet elfelejteni. Csak újra nyeregbe kell pattanni. De amikor az ember lánya egy akrobatikus csapat után esik a padlóra, akkor hogy kell rögtön felállni? A válasz egyszerűbb, mint hinnéd. Két lábbal. Két lábbal a földön.

süti beállítások módosítása