Dagi vagyok! Vállalod?

A blogom a kis életemet hivatott bemutatni pár megjegyzéssel, csípõs véleménnyel, és remélhetõleg nem csak számomra sok humorral. Várlak vissza ha tetszettem :)

Friss topikok

  • szarvasvadász: Köszönöm... (2013.07.15. 15:00) Egy baleset margójára
  • Zsazsa1989: @Padlásszoba: Kedves Padlásszoba! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és lejjebb teker... (2013.06.22. 10:28) Megütlek ember, ha mondom!
  • Powerslave: "2. Láthatatlan melltartó, ami tényleg NINCS…" Hülye vagy, anyjuk. Igényes nő nem hord melltartót. (2013.06.21. 12:23) Ki van a húsbolt nyuszilány
  • idegszaggató: Pont jó. Vicces, cinikus, de még nem önmarcangolós. Tetszett. (2012.05.07. 11:08) Szegény zsuzsi
  • idegszaggató: És mi van, ha nem bosszantja a mérete? (2012.05.07. 11:08) Egy zavart pillanat rendel....

Linkblog

El a kezekkel!

2012.10.06. 11:05 | Zsazsa1989 | komment

Bullseye_BBW_Too_Sexy_by_NormanWong.pngMindig a régi nóta. A ritmus mellett van benne egy nagy adag düh, gőg, féltékenység, irigység, és kivagyiság. Jó kis zene. Igazi sláger. Egy ideje már toplistás. Úgy kezdődik, hogy volt egy pasim…

Nem meglepő a kezdés. Mindig így kezdődik. Tudniillik mindig mindennek a hím az oka. A nagybetűs hím.

 

Volt egyszer egy pasim. Tetszett. Ezért volt a pasim. Meglátta az egyik barátnőmet, és utána én nem léteztem. Mondhatjuk, hogy egyszeri eset, mindenkivel előfordulhat.

Volt egyszer egy másik pasim. Na jó, nem volt az, de lehetett volna. Azt mondja nekem egyszer, olyan fura volt látni a barátnőimet az egyik szórakozóhelyen úgy, hogy én nem voltam ott. Csak az a nagyonszép. Neki van barátja? Nem adod meg a számát? Jahj de jó volna. Jó is lett. Csak nem neki.

Volt egyszer egy harmadik fickó. Szar nap, világvége, senkinek nem kellek érzés, zsíros haj, kávészagú lehellet. Ülök a gép előtt, erre rám ír az „alfa”. Hogy milyen klasszak a képek, amiket feltöltöttem. ÉS mennyire tetszik neki az egyik lány, csak nem meri bevallani stb. Gondoltam hátulról támad a kicsike, nem baj, volt már ilyen, csináld csak. Persze. Ezt egy háromnegyed órás litánia követte az egyik barátnőmről, aminek a „kijelentkezés” parancs vetett véget.

 

Fiúkák. Ma már kicsit érettebb fejjel, ám továbbra is gyakran dúdolom ezt a nótát. Több ezer nőtársammal együtt. Jegyezzük meg egyszer és mindenkorra. A valaha kinézett, bármikor is megdugott, és akár csak egyetlen egyszer még számításba jöhető lányok barátnőit nem dicsérjük, nem likeoljuk, nem nyál csorgatunk rá feltűnően és nyilvánosan, mert egyszer betelik az a tetves bili, és nem lesz válasz e-mail, válasz sms, de még utcai köszönés se. Na.

 

Zs

süti beállítások módosítása