Dagi vagyok! Vállalod?

A blogom a kis életemet hivatott bemutatni pár megjegyzéssel, csípõs véleménnyel, és remélhetõleg nem csak számomra sok humorral. Várlak vissza ha tetszettem :)

Friss topikok

  • szarvasvadász: Köszönöm... (2013.07.15. 15:00) Egy baleset margójára
  • Zsazsa1989: @Padlásszoba: Kedves Padlásszoba! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és lejjebb teker... (2013.06.22. 10:28) Megütlek ember, ha mondom!
  • Powerslave: "2. Láthatatlan melltartó, ami tényleg NINCS…" Hülye vagy, anyjuk. Igényes nő nem hord melltartót. (2013.06.21. 12:23) Ki van a húsbolt nyuszilány
  • idegszaggató: Pont jó. Vicces, cinikus, de még nem önmarcangolós. Tetszett. (2012.05.07. 11:08) Szegény zsuzsi
  • idegszaggató: És mi van, ha nem bosszantja a mérete? (2012.05.07. 11:08) Egy zavart pillanat rendel....

Linkblog

Hiányoztok, de azért jó itt! :)

2013.04.16. 09:38 | Zsazsa1989 | komment

tami_s_jeans_c__by_cyrelle-d5uketd.jpgEltelt egy hónap, ideje számot vetnem nektek hol járok! :)

 

A kissé melankolikus, és egyben felháborítóan mámorító tény, hogy van munkám :) Melankolikus, mert a szerelmes városban, nagyon sok fiatal társammal egyetemben nem kellettem semmiféle munkára, legyen szó a szakmámról vagy bármiről. Itt, kapcsolatrendszer, és komolyabb helyismeret nélkül, ha akarom az első héten lett volna állásom. Ám én vártam, és a harmadik héten Tiborom és én is munkaszerződést produkáltunk. A konklúzió tehát, hogy habár nincs kolbászból a kerítés, és itt is sok a munkanélküli, de aki akar, az dolgozik. Végre lesz értelme a csomó ruhámnak. :) A melegítőnadrág mondjon le!

 

Az emelet és én még mindig nem ápolunk szoros barátságot. Habár minden alkalommal meghalok, de már gond nélkül veszem a lépcsőket, főleg ha velem a kutya. Haszonállatnak neveltem, végre értem, hogy miért J Apropó kutya. Lilike szobatisztasága nagyjából hibátlan, a lakás pisi és kaki mentes. A lépcsőház néha kap egy kicsit a tutiból, de felelős gazdi lévén min. háromszor lent van az eb napközben. Ám pár stresszhelyzet után úgy döntöttünk kutya suli lesz a vége, főleg, hogy ne egyen meg Titeket, ha meglátogattok. :)

 

A döntés, vagyis, hogy elköltözünk egyetlen negatív hozadéka, ami jelenleg a legfájóbb minden hétköznapi probléma közül, hogy hiányoztok. Nem is hinné az ember, hogy mennyit jelentene néha átugrani egy kávéra, meginni egy pohár bort valakivel, vagy kilakkozni egymás körmét miközben ismerősökről pletykálunk. Tibor cukorpofi, és a családom is igyekszik lefoglalni, de azért vannak pillanatok amikor eltörik a mécses. Biztos lesznek itt is barátaim, és egy van is, ne háborogjon Vida nagyasszony, de az ember ragaszkodik ahhoz ami az övé. :)

 

Közlekedni már majdnem tudok, de még mindig a google maps a legjobb barátom. Meg a bérletem. Mert ha eltévedek, akkor is addig buszozok, amíg haza nem találok. :)

 

Turikban nem túl erős város ez a Győr… A reklámokban is agyon ajnározott Hádában csalódtam, mindennek 3000 Ft a kilója, ilyenkor mindig visszasíróm a nagy turit, ahol ennek töredékéből felöltöztem. J Kezdem megismerni a helyeket, kedvenc kávézóm még nincs, de dolgozom az ügyön.

 

Szemét nincs, vagy csak a publikus helyeken nincs, ahol még eddig jártam. Mivel még mindig nyaralás feelingje van a dolognak, így gond nélkül lemegyek a boltba melegítőbe, meg kinyúlt pólóba, pedig elképzelhetetlennek tűnt, hogy ezt Egerben valaha is megtegyem.

 

Összességében, pénztárca ügyileg elég megterhelő volt ez a költözés, de mindennél jobb a fény, ami pislákol, mit pislákol… kiszúrja a szememet az alagút végén. Csak.. hiányoztok :)

 

Csók, puszi, pacsi

süti beállítások módosítása