Dagi vagyok! Vállalod?

A blogom a kis életemet hivatott bemutatni pár megjegyzéssel, csípõs véleménnyel, és remélhetõleg nem csak számomra sok humorral. Várlak vissza ha tetszettem :)

Friss topikok

  • szarvasvadász: Köszönöm... (2013.07.15. 15:00) Egy baleset margójára
  • Zsazsa1989: @Padlásszoba: Kedves Padlásszoba! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és lejjebb teker... (2013.06.22. 10:28) Megütlek ember, ha mondom!
  • Powerslave: "2. Láthatatlan melltartó, ami tényleg NINCS…" Hülye vagy, anyjuk. Igényes nő nem hord melltartót. (2013.06.21. 12:23) Ki van a húsbolt nyuszilány
  • idegszaggató: Pont jó. Vicces, cinikus, de még nem önmarcangolós. Tetszett. (2012.05.07. 11:08) Szegény zsuzsi
  • idegszaggató: És mi van, ha nem bosszantja a mérete? (2012.05.07. 11:08) Egy zavart pillanat rendel....

Linkblog

Hopika

2011.02.07. 12:37 | Zsazsa1989 | 4 komment

Agykontrol vs. Zsuzsi, 1:0.

Azt hiszem a szombati utolsó két relax fantáziálgatás megtette hatását. Ugye elképzeltem, ahogy leteperem emberem, és jól magamévá teszem. De azt nem képzeltem el, hogy ELSZAKAD A GUMI! Normális esetben erről nem írnék. :) Mégis megteszem, hogy se te ne érezd magad rosszul ilyen esetben, se a párod. Bár még vegyesek az érzéseim, de megülöm szőrén azt a tetves lovat.

Az X éves szexuális pályafutásom alatt sosem fordult elő velem „baleset”. Kivéve tavasszal a kapcsolatunk kb. második hetében, és most. Akkor lecsúszott a kis hamis, most meg kb. elvágták. Persze éjjel 11kor, persze szombaton, amikor másnap még inkább csak ügyelet van, és még egy napot végig kell idegeskedni.

Este túl fáradt voltam ahhoz, hogy kiidegeskedjem magam, így viszonylag könnyen elaludtam. A reggel viszont fájdalmas felismeréssel kezdődött. Igen, megtörtént megint. Tudom, hogy van megoldás, tudom, hogy van rá 72 órám. Mégis melyikünk ne idegeskedne ezek ellenére is?!

Tibi magát okolta, mert nem figyelt rendesen. Én magamat, mert nem figyeltem rendesen. Aztán őt, mert nem figyelt rendesen, végül behisztiztünk, mert mindketten őt okoltuk. Jah, nem az eszünkért szeretjük egymást.

Normális esetben ez kinek a hibája? A felvilágosító könyvek, a tanárok, az okosok, de még a legkezdőbb barátnőd is tudja, hogy kell védekezni. Megteszed a kellő előkészületeket, végigviszed az „öltözködés” folyamatát, aztán semmi haszna. Hát mi folyik itt Gyöngyösön?

A fogamzásgátlásnak sok módszere van. A google a barátod, íme:

Hormonális fogamzásgátlók

Tabletták
Minipillek
Fogamzásgátló injekció
Mirena méhen belüli hormonális fogamzásgátló eszköz (IUS)
Hüvelygyűrű
Sürgősségi tabletta

Nem hormonális fogamzásgátlók

Gumióvszer (kondom)
Hüvelyi pesszárium, méhszájsapka, hüvelyi szivacs
Nem hormonális méhen belüli fogamzásgátló eszköz (IUD, IUCD, hurok, spirál)
Lokálisan alkalmazható fogamzásgátló szerek
Természetes fogamzásszabályozás (Naptár, hőmérő, Billigs-módszer, Symptothermális módszer, LH-teszt)
Megszakított közösülés
Közösülés utáni hüvelyöblítés (irrigálás)
Művi meddővé tétel (Sterilizálás)

Persze mindannyiunknak a legkézenfekvőbb az óvszer. Arról is vitatkozhatunk, hogy kinek a dolga gondoskodni róla. Nálunk általában az úriember veszi, persze amikor pillangós a csomagja, mérget vehetsz rá, hogy én fizettem érte.

 

A „veszély” elmúlt, megkaptam a receptet, bevettem, feltehetően egy ideig még egy gyerekkel kell foglalkoznom otthon, akit Tibinek hívnak. :) A történetem elég személyes, de magunk közt vagyunk, belefér. :) Úgy terveztem egy ideig megfosztom magamtól eme örömöket, az óvatosság jegyében. Tegnap este elbuktam. Gyenge vagyok. Gyenge, de dögös. :)

Puszi

Zsuzsi

 

süti beállítások módosítása