Dagi vagyok! Vállalod?

A blogom a kis életemet hivatott bemutatni pár megjegyzéssel, csípõs véleménnyel, és remélhetõleg nem csak számomra sok humorral. Várlak vissza ha tetszettem :)

Friss topikok

  • szarvasvadász: Köszönöm... (2013.07.15. 15:00) Egy baleset margójára
  • Zsazsa1989: @Padlásszoba: Kedves Padlásszoba! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és lejjebb teker... (2013.06.22. 10:28) Megütlek ember, ha mondom!
  • Powerslave: "2. Láthatatlan melltartó, ami tényleg NINCS…" Hülye vagy, anyjuk. Igényes nő nem hord melltartót. (2013.06.21. 12:23) Ki van a húsbolt nyuszilány
  • idegszaggató: Pont jó. Vicces, cinikus, de még nem önmarcangolós. Tetszett. (2012.05.07. 11:08) Szegény zsuzsi
  • idegszaggató: És mi van, ha nem bosszantja a mérete? (2012.05.07. 11:08) Egy zavart pillanat rendel....

Linkblog

Balázs, a szupersztár

2011.06.08. 18:47 | Zsazsa1989 | komment

Bunkóság, emancipáció, kivagyiság ide vagy oda, én szeretem a fiúkat. :) Persze sok mindennel nem értek egyet, de ha már pénisz, akkor húsból, és ne szilikonból. Ennek ellenére - természetesen, mint minden nagyszájú nőszemély - a férfialázásban is jó vagyok. Néha meggondolatlanul, de olyankor puszival kiengesztelve. :)

Balage, a jelenlegi jobb kezem (nem, nem én vagyok az övé) igazi alázható fajta. :) Megérti, felfogja, mosolyog rajta, és csak ritkán telik be a pohár, az is max. a 10. mini fütyis poén után. Viszont ugye egyszer csak tele lesz a tőőőke, és szüksége van a jobb kezére, amit nem sms-es írásra használ a bocsánatkérő enyémre válaszolva.

A felelősség tehát nagy hölgyeim. Valami nincs rendben az igényeinkkel, és a tetteinkkel. Mácsó, önálló, határozott, és karakán férfiállatra vágyunk, mégis a legjobb védekezés a támadás elve szerint alázunk, sértünk, szúrunk ahol kell. Rá férne egy alapos epilálás a nyelvünkre.

Nyilván nem fogok megváltozni. :) Valószínűsíthető, hogy Balage is hall még pár megjegyzést a pöcölőjére. De innen üzenem, hogy a karakteres az jó, és a mini fütyihez kis fenék passzol, te meg úgyis azt szereted. :)

Üzenek a hasonszőrűimnek is. Szerencsétlen péniszesek annyit kapnak tőlünk. Én ki fogok tűzni egy napot, amikor mindenen hímmel jófej leszek. A nap még kérdéses, a vizsgák, a menstruációm, a gazdaggá válásom, a csajos buli, a karácsony, és a húsvét után, de valamikor biztosan. Szólni nem fogok, csak utólag, és félkövérrel szedem majd az emlékezetekben a nyeléseket, és a le nem ütött labdákat.

Puszi

Zs-a bunkó

süti beállítások módosítása