Dagi vagyok! Vállalod?

A blogom a kis életemet hivatott bemutatni pár megjegyzéssel, csípõs véleménnyel, és remélhetõleg nem csak számomra sok humorral. Várlak vissza ha tetszettem :)

Friss topikok

  • szarvasvadász: Köszönöm... (2013.07.15. 15:00) Egy baleset margójára
  • Zsazsa1989: @Padlásszoba: Kedves Padlásszoba! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és lejjebb teker... (2013.06.22. 10:28) Megütlek ember, ha mondom!
  • Powerslave: "2. Láthatatlan melltartó, ami tényleg NINCS…" Hülye vagy, anyjuk. Igényes nő nem hord melltartót. (2013.06.21. 12:23) Ki van a húsbolt nyuszilány
  • idegszaggató: Pont jó. Vicces, cinikus, de még nem önmarcangolós. Tetszett. (2012.05.07. 11:08) Szegény zsuzsi
  • idegszaggató: És mi van, ha nem bosszantja a mérete? (2012.05.07. 11:08) Egy zavart pillanat rendel....

Linkblog

Szőrös arcú lányok

2011.03.25. 09:05 | Zsazsa1989 | komment

A minap végeztem a szokásos buszozásom. A helyközi járat szépsége a rengeteg ismerős, akik ha akarod, ha nem melléd ülnek, és beszélnek hozzád mit sem törődve azzal, hogy te semmit nem hallasz, csak kedvesen mosolyogsz, hogy azt higgye jófej vagy. A másik, a feltörekvő generáció öregedése. A kislányok, akik alsósok voltak, amikor a helyi általánosba jártál mára gimisek, hova tovább fősulisok, és öregszenek, felnőttesednek, ne adj isten asszonyosodnak.

Amikor látok egy címletes példányt, teszem azt egy 17 évest, aki über trendi, über jó a sminkje, sportosan is cicababa, és végignézek magamon, mondjuk egy rosszabb napon, mindentől elmegy a kedvem. Mi ez a módi? Neki kellene rám irigykednie, nem? Mint általánosban. Amikor én már festethettem csíkokat a hajamba, de ő nem. Amikor én kihúzhattam a szemem, ő meg nem. Most meg..? Gondtalan, van ideje sminkelni reggel, felvenni a gondosan kiválogatott ruháit... Ismerős? :)

Van egy jó hírem. A romló szemeimet zoom állapotba helyezve az utolsó buszozásomkor nagyon figyeltem. Nem is kellett annyira egyébként, csak az előttem ülő lányt megfigyelni. Azt hiszed, hogy csak neked sercen a kis bajuszkád? Én azt. :) Pedig tévedés.. a kislány, a 80 kilós alapozóval se tudta eltakarni az övét. Se a pihének nem mondható szőrszálakat az arcán. Sem a koszcsíkot a kendőjén. Sem a szakadást a táskáján.

Miért írom le mind ezt? Mert felháborít hogy ennyi idősen is szembesülnöm kell azzal hogy öregszem? :) Naná... De nem ez a fő indok. EL akartam mondani neked, hogy nem csak neked nem tökéletes ám a bőröd, nem csak neked csúszik le a slicced, és nem csak neked bozótos a szemöldököd. Csak, habár más szemében a szálkát, sajátomba a gerendát se veszem észre normális esetben, úgy ahogy te, magamon minden külső hibát észreveszek, másokban pedig az összképet nézem.

Summa summárom... Ha tüncis a szemöldököd, vagy épp kissé masculán az arcszőrzeted adott nap, és meglátsz egy tiptop kislányt irigykedj egy percre mert az önsajnálat fontos, de legyél szíves rágondolni, hogy minek kell a sok alapozó, és teszem azt a két nadrág (mert olyan lapos a segge, hogy valamivel ki kell párnázni a csontokat).

Jah és még valami. Az egyik napi rutinom közben úgy éreztem mindenki bámul. Nyilván nem, de ismered te is ezt az érzést. Ám nem sütöttem le a szemem, nem jöttem zavarba, mert azt képzeltem, akarom mondani rájöttem, hogy miért néznek. A busz mamikkal volt tele, akik azért néztek, hogy elmondják az unokájuknak, hogy milyen csinos lányt láttak, és divattanácsokat adjanak a feltörekvő generációkat. Onnan tudom, hogy az én nagyim rendszeresen ezt csinálja. Meg van róla győződve, hogy csinos a szürke szoknya, ami térd alá ér, egy fekete zárt garbóval, és barna vászoncipővel.... Épp ezért van szükség több olyan lányra, mint én, aki ellenpéldaként a mamikat ellátom tanácsokkal.

Ámen nővéreim!

Zsuzsi

UI: Friss hír! Ne törődj azzal, hogy ma tök jól nézel ki, miniszoknyában, mész az utcán, felhúzod a bugyid, és csak aztán megy el melletted egy 14 éves kamasz mosolyogva. Kicsire nem adunk, a nagy meg nem számít.

süti beállítások módosítása