Dagi vagyok! Vállalod?

A blogom a kis életemet hivatott bemutatni pár megjegyzéssel, csípõs véleménnyel, és remélhetõleg nem csak számomra sok humorral. Várlak vissza ha tetszettem :)

Friss topikok

  • szarvasvadász: Köszönöm... (2013.07.15. 15:00) Egy baleset margójára
  • Zsazsa1989: @Padlásszoba: Kedves Padlásszoba! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és lejjebb teker... (2013.06.22. 10:28) Megütlek ember, ha mondom!
  • Powerslave: "2. Láthatatlan melltartó, ami tényleg NINCS…" Hülye vagy, anyjuk. Igényes nő nem hord melltartót. (2013.06.21. 12:23) Ki van a húsbolt nyuszilány
  • idegszaggató: Pont jó. Vicces, cinikus, de még nem önmarcangolós. Tetszett. (2012.05.07. 11:08) Szegény zsuzsi
  • idegszaggató: És mi van, ha nem bosszantja a mérete? (2012.05.07. 11:08) Egy zavart pillanat rendel....

Linkblog

Puszinyuszi

2011.01.24. 14:13 | Zsazsa1989 | komment

Már megint csókolózunk… Remélem, nem unjátok a témát, mert mindamellett, hogy most is erről szeretnék írni, kihívás is, mert azt mondtam az egyik barátomnak, hogy egy témát többféleképpen is fel lehet dolgozni. :) Íme.

A nyelveket, és az azzal való érintkezéseket 5 csoportba tudom sorolni.

1. Rövidnyelvűek

            Nem, ők igazából nem azok, csak bátortalanok, és nem merik átadni magukat a nyelvelés örömeinek. Az exem volt ilyen. Az első csókunk így nem volt túl lelkes. Nem, nem kell öt méterre kinyújtani, és ledugni a torkomon, de ha attól tartasz, hogy leharapom bele se kezdjünk. Csókolózni nyelvvel kell, muszáj használnod. A nyelved hegyét pedig, mármint ha a szájpadlásod közepéig tolod csak ki, nem tudom értékelni.

2. Hosszúnyelvűek

            Nem, ők igazából nem azok, csak túl bátrak. Azt hiszik, hogy a minél jobban kidugott nyelv egyenesen arányos a jó csókolózással. Ha te is így végzed a dolgod, hát ki kell, hogy ábrándítsalak. A torkomat nem neked, pontosabban nem a nyelvednek tartom fent. A kedvencem a kategóriában, amikor bedugják a szádba a nagy húsos nyelvüket, és elvárják, hogy én nyalogassam meg csókolgassam. Wáh. Belegondoltam, és elment a kedvem az ebédemtől. Ki kellene fejleszteni az ilyen nyelv-pótlókat. Azt hiszem, hatalmas sikereket érnénk el a fogyókúra területén.

3. Arcnyalók

          Én szeretem a szenvedélyes csókot. Tényleg. De mint ahogy mindennek, így a kis nyelvednek is megvan a helye. Ami nem feltétlenül a kis orcámon leledzik. Én egyébként is undorodom a nyáltól, ha Tibi bosszantani akar, akkor megnyal valahol. Öhm… persze nem olyankor, nem ott, és nem úgy. :)

4. Már majdnem…

            Van hogy minden passzol. Nem túl rövid, nem túl hosszú, nem túl nyálas. Izgága, de nem propeller, finom nyugodt, de nem egy darab hús. Csak valami… valami nem passzol. Leendőbeli szponzorban bízva úgy is mondhatnám, nincs meg benne az X faktor. Ez az a típus, akivel nem lenne semmi baj, akivel le tudod élni az életed, nem gátol a majdnem szuper csók. De ugye, csak majdnem…

5. Hmmm

            Számomra a szuper csók olyan, hogy beleremeg a lábam, a testem, zavarba jövök, és megőrülök. Úgy szoktam mesélni a barátnőimnek, hogy olyankor tele van a szám a másik nyelvével. Amikor nincs üresség, amikor csak a puha másikat érzed. A szuper csók mindent elfeledtet, mindent megmozgat, és rögtön ítél.

Rögtön eldönti, hogy mi lesz a dologból. Csak egy csók, és kész. Egy éjszaka és kész. Egy kis fejfájás, és sok csókcsata. Egy csókban benne van minden. A másik egész lénye. Én nagyon szeretek csókolózni. Annyira, hogy nem érdekel, hogy ebben a rövid blogban 50X leírtam a csók szót. :) A csókolózást nem lehet semmibe venni. A csókolózásról énekelnek. A csókolózásról beszélnek. A csókolózást várják, legyen az egy kemény néger száj, egy meghitt szerelmes csók, egy lopott kis semmiség, vagy egy első, megborzongató.

Puszimuszi

Zsuzsi - a macsódémon

süti beállítások módosítása