Dagi vagyok! Vállalod?

A blogom a kis életemet hivatott bemutatni pár megjegyzéssel, csípõs véleménnyel, és remélhetõleg nem csak számomra sok humorral. Várlak vissza ha tetszettem :)

Friss topikok

  • szarvasvadász: Köszönöm... (2013.07.15. 15:00) Egy baleset margójára
  • Zsazsa1989: @Padlásszoba: Kedves Padlásszoba! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és lejjebb teker... (2013.06.22. 10:28) Megütlek ember, ha mondom!
  • Powerslave: "2. Láthatatlan melltartó, ami tényleg NINCS…" Hülye vagy, anyjuk. Igényes nő nem hord melltartót. (2013.06.21. 12:23) Ki van a húsbolt nyuszilány
  • idegszaggató: Pont jó. Vicces, cinikus, de még nem önmarcangolós. Tetszett. (2012.05.07. 11:08) Szegény zsuzsi
  • idegszaggató: És mi van, ha nem bosszantja a mérete? (2012.05.07. 11:08) Egy zavart pillanat rendel....

Linkblog

Bé, U, É, Ká

2010.12.31. 17:45 | Zsazsa1989 | komment

Hát ez a nap is eljött. Vége 2010-nek. Az évnek amikor mindennek sikerülnie kellett volna. Államvizsga. Főállás. Nyaralás. Házeladás, házvétel. Könyv. A mérleg nem túl pozitív ha visszanézünk erre a 12 hónapra.

Szakítás: 1 db.

Felbomlott eljegyzések száma: szintén 1.

Anyagi helyzet: csődközeli.

Főállások száma: 0 db.

Felszedett kilók száma: kb. 5.

Önbizalmi pohár állapot: 60%

Vigyázat, borral mellettem pötyögök, így nem vállalok felelősséget a szavaimért.

Nem volt egy egyszerű év. Véget ért valami nagy, és elkezdődött valami egészen más. Összetörtem, felálltam, megbotlottam, de már ülök. Holnap egy teljesen új év kezdődik, új tervekkel, új emberekkel, új álmokkal. Azonban mégsem volt olyan siralmas ez a 2010.

Persze, Dzsízösz nem szűkölködött a katasztrófákkal. A víz, a hó, a szél, az iszap. Minden kijutott. A gazdasági válság csökkent ugyan, de még mindig gondot okoz. Kormányváltás, ezt pártfüggetlenségre hivatkozva nem kommentálnám. Nagyon meleg nyár, rohadt hideg tél. Pár elveszett barát, és jópár új, vagy épp visszanyert. És egy új szerelem. Érdekes évnek nézünk elébe. 

Így, december 31-én nem kívánok mást Neked, mint egy olyan szilveszter éjjelt, amilyenre vágysz. Egy olyan társat, aki mellett boldognak érzed magad. Olyan barátokat, akik kiállnak melletted, és minden hibád ellenére feltétel nélkül szeretnek. 2011-re pedig olyan évet kívánok, amikor ha nem is az összes, de néhány álmod teljesül, amikor szebbnek látod a világot, amikor pozitívabban gondolkozol, és amikor minden nap olvasol engem :) Egyelőre a világhálón. Aztán ki tudja mit hoz a jövő... Lehet jövő ilyenkor már nyálaznod kell az ujjaid, ha rajtam akarsz kacagni :) 

BUÉK mindenkinek. Én visszamegyek a konyhába Thebeékhez, később irány a Dobó tér a régi barátokhoz, és utána, ha minden jól megy, fiatalodok picit egy szórakozóhelyen. Sok szerencsét, kitartást, és vastag arcot a jövőre mindenkinek :)

Holnap jövök!

Puszi

Zsuzsi

süti beállítások módosítása