Dagi vagyok! Vállalod?

A blogom a kis életemet hivatott bemutatni pár megjegyzéssel, csípõs véleménnyel, és remélhetõleg nem csak számomra sok humorral. Várlak vissza ha tetszettem :)

Friss topikok

  • szarvasvadász: Köszönöm... (2013.07.15. 15:00) Egy baleset margójára
  • Zsazsa1989: @Padlásszoba: Kedves Padlásszoba! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és lejjebb teker... (2013.06.22. 10:28) Megütlek ember, ha mondom!
  • Powerslave: "2. Láthatatlan melltartó, ami tényleg NINCS…" Hülye vagy, anyjuk. Igényes nő nem hord melltartót. (2013.06.21. 12:23) Ki van a húsbolt nyuszilány
  • idegszaggató: Pont jó. Vicces, cinikus, de még nem önmarcangolós. Tetszett. (2012.05.07. 11:08) Szegény zsuzsi
  • idegszaggató: És mi van, ha nem bosszantja a mérete? (2012.05.07. 11:08) Egy zavart pillanat rendel....

Linkblog

Menő vagyok. Nincs mese.

2012.01.27. 16:22 | Zsazsa1989 | komment

Arra jöttem rá a minap, hogy nem is dagi vagyok, hanem trendi. Kifejtem.

A retro ugye most menő. Várom már egyébként a magas talpú cipőket, amik ugyan egészségtelenek, de nagyon vagány voltam benne a jeges úton. Mindegy. Szóval a régi cuccok fénykorukat élik, én például tök szívesen hordom a nagymamám kabátkáit, meg nyári ruháit, hiszen az ő lány korában még volt minősége az anyagoknak. mondhatni „vaskosabbak”(!) voltak.

Elég optimista ugyan a megközelítésem, de szeretném azt hinni, a volán társaságok is, csak ezért nem vesznek több új járatot. Mert vagányok akarnak lenni, és nem utolsó sorban, passzolni a makkos cipőket imitáló kínai szarokhoz. Az egyik nap ilyen közlekedett Tárkányba is. Tök kényelmes volt. Tényleg.

Persze hülyeségnek tartom azt a kezdeményezést, amit az USA-ból hallottam. A repülőgépen külön csináltak nagyobb méretű üléseket, a testes utasoknak. Utálnék olyanban ülni. Biztos behaluznám, hogy: nézzétek, ott ül a dagadt. De mindenezek ellenére még a vékony emberkéknek is nehéz egy mai helyi járatos buszon elférni. Egynek sok, kettőnek kevés. Lehet Kínában gyártották őket.

De ezen a 70es évekbeli buszon, habár büdös volt, de annyira kényelmesen elfértem egy ülésben, hogy még a Hair zenéjét is hallottam a fülemben.

Ebből következtetem tehát, kedves hasonszőrű barátnéim, mi nem dagik vagyunk, csak trendik. És hát. Ez azért vagány dolog. Szerintem.

Peace

Zsuzsi

süti beállítások módosítása