Dagi vagyok! Vállalod?

A blogom a kis életemet hivatott bemutatni pár megjegyzéssel, csípõs véleménnyel, és remélhetõleg nem csak számomra sok humorral. Várlak vissza ha tetszettem :)

Friss topikok

  • szarvasvadász: Köszönöm... (2013.07.15. 15:00) Egy baleset margójára
  • Zsazsa1989: @Padlásszoba: Kedves Padlásszoba! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és lejjebb teker... (2013.06.22. 10:28) Megütlek ember, ha mondom!
  • Powerslave: "2. Láthatatlan melltartó, ami tényleg NINCS…" Hülye vagy, anyjuk. Igényes nő nem hord melltartót. (2013.06.21. 12:23) Ki van a húsbolt nyuszilány
  • idegszaggató: Pont jó. Vicces, cinikus, de még nem önmarcangolós. Tetszett. (2012.05.07. 11:08) Szegény zsuzsi
  • idegszaggató: És mi van, ha nem bosszantja a mérete? (2012.05.07. 11:08) Egy zavart pillanat rendel....

Linkblog

Divat ötletek fogyatékosoknak

2011.08.16. 00:00 | Zsazsa1989 | 2 komment

Mostanában megint béna napjaim vannak. Mindenki csinosabb, nőiesebb, vékonyabb. Úgy festett most komolyan veszem a diétát meg a mozgást, még kocogni is elmentünk Tibivel. Nem kell mondanom, nevetséges volt :D

Gondolkodtam mi állhat a háttérben... Megyünk bulizni Siófokra. Barátokkal, akik ismernek, szeretnek, úgy ahogy vagyok, és már miért ne tennék?! Nincs bennem semmi extra ciki. Igen ám, de borzasztó sokat várok ettől a gerilla túrától. Gerilla, mert megyünk-jövünk, csak közben iszunk egy nagyot. Szülinapozunk :)

Azt várom, hogy kiszakadok a közegből, fél napra 22nek érezhetem magam, ott ahol senki nem ismer, és még a szikrája sem merül fel annak hogy leégetem amit képviselni szeretnék.

Ezt megkoronázva a nulla forintos számlaegyenlegemmel beszereztem életem egyik legrégebbóta vágyott ruhadarabját. Íme:
 

 

 

 

 

 

 

 

Persze lelapít ahol kell, kiemel ahol még jobban szükséges, de a pocakom alját nem kíméli. Ott kibuggyan aminek nem kéne. Ki fogsz nevetni de nagyjából két hete azon morfondírozok, hogy mi a bánatoslópikulát vegyek fel, hogy tökéletesen érezzem magam. Mert nekem sajna ez is kell hozzá.

Na már most. Ma éjjel besokalltam, és muníció gyanánt elővettem a barátomat, Goggle-t. Beírtam, hogy moletten is csinosan...


Idézem:

 

 

- Kerüld, a vízszintesen csíkos felsőket!

- Ritkábban viselj világos színeket, mindenki tudja, hogy ez erősít.

- Ne viselj túl rövid szoknyát.

- Ne viselj túl rövid frizurát, ha kerek az arcod.

- Ne viselj derékig érő kosztüm felsőt – ez egyszerűen „kettévágja” a derekad és aranyos kis tölött galambbá varázsol.

- Ne hordj csípőnadrágot (abból mindened kibuggyan…)

- Vigyázz a mély dekoltázzsal, légy szolidabb!

- Ne válassz túl sokféle harsány színt egyszerre!

 

- Fekete és a többi sötét színárnyalat slankít.

- Inkább a hosszabb fazonú (térdközépig vagy bokáig érő) szoknyákat részesítsd előnyben.


- Egyelőre mondj le a picike nyári topokról. Kivéve, ha fekete színű, és fölé tudsz venni egy lazább inget.

- Egy nagyobb méretű kalappal is könnyen elvonhatod a figyelmet nem kívánatos testrészeidről.

- Ugyanez vonatkozik a különleges hajkölteményekre is, minél dúsabb, loknisabb, szexibb, annál jobb!

- Dobd fel ruháidat néhány nagyobb érdekes kiegészítővel, pl. virágok, pillangók persze csak ízlésesen, ne vidd túlzásba!

- Válassz sötét színű, függőleges mintázatú harisnyát! 
- Válassz hosszú fazonú, karcsúsított kabátot és blézert, az sem baj, ha a bokáid is leér, ehhez viszont bátran köss övet a derekadra! 

- Óvatosan válassz farmert is! Inkább legyen egy kicsit bővebb, hogy ne érezd magad kötözött sonkának és a sötétebb anyagok közül válogass!

 

 


NA akkor álljunk meg egy hangyafaszni pillanatra. Ne hordjak rövid szoknyát? Csak bokáig érő kabátban közlekedjek? Ne vegyek fel világos színeket? Én nem vagyok egy divatguru, de senki ne magyarázza el nekem, hogy csak zsákban leszek elviselhető. A kövér lány szerepét nehéz leküzdeni. De ha valaki ilyen tippekkel bombáz, nem is fog sikerülni. Nem elbújni akarok. Meg akarom mutatni magam. :) A tökéletesen kerek fenekem. A feszes cicim. A formás vádlim. A klassz kis csípőm.

Lányok 44-en túl. Egyelőre fogggalmam sincs mit hogyan veszek fel a kis fűzőmmel. Dehogy úgy fogok bulizni, plus size ide vagy oda, mint a rohadalom, az tuti.

Jah és még valami. 22 évesnek lenni nem nagy szám. Akármilyen öregnek érzem is magam a hétköznapokban, akármilyen milf is leszek Siófokon, én leszek a legdögösebb, ha elhiszik ezt nekem, ha nem.

 

süti beállítások módosítása