Dagi vagyok! Vállalod?

A blogom a kis életemet hivatott bemutatni pár megjegyzéssel, csípõs véleménnyel, és remélhetõleg nem csak számomra sok humorral. Várlak vissza ha tetszettem :)

Friss topikok

  • szarvasvadász: Köszönöm... (2013.07.15. 15:00) Egy baleset margójára
  • Zsazsa1989: @Padlásszoba: Kedves Padlásszoba! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és lejjebb teker... (2013.06.22. 10:28) Megütlek ember, ha mondom!
  • Powerslave: "2. Láthatatlan melltartó, ami tényleg NINCS…" Hülye vagy, anyjuk. Igényes nő nem hord melltartót. (2013.06.21. 12:23) Ki van a húsbolt nyuszilány
  • idegszaggató: Pont jó. Vicces, cinikus, de még nem önmarcangolós. Tetszett. (2012.05.07. 11:08) Szegény zsuzsi
  • idegszaggató: És mi van, ha nem bosszantja a mérete? (2012.05.07. 11:08) Egy zavart pillanat rendel....

Linkblog

Ide nekem a dagadtat is...

2011.07.18. 23:00 | Zsazsa1989 | komment

Jahj baromi mókás dolog történt ma. Nem dolgoztam. Borzasztó :) Ma még elvoltam, de holnap... na mindegy. Elmélkedtem a nagy dolgokon így estefelé, és tvműsor után kutatva a teletexten belebotlottam egy chatoldalba. Nem ítélek el senkit :) Én is minden kétségbeesett megoldásra vevő voltam ha nem aludt mellettem senki, és igen, én se tudok helyesen írni, de azért voltak finomságok az oldalon. És hát bizony egy csomó felháborító dolog is... Hangot adok nékije.

"Duci lánnyal ismerkednék" - klasszul hangzik, de elgondolkodtató. "Ducik is jöhetnek, nem számít" - ló híján szamár is? "Mindegy hogy nézel ki" - sötétben akarod?

Azt hiszik a péniszesek, hogy ha valaki, egy kicsit vagy nagyon eltér a sokak által átlagnak nevezett alaktól, már szánalomra méltó és könnyű préda. Továbbmegyek. Azt hiszik, hogy még ők a jó fejek, hogy szétfeszítik a pókhálót. Hát el vagytok tévedve bunkókáim :)

Nem tudom elégszer mondani. Ha valaki dagi, nem feltétlen szerencsétlen a szerelemben, hiába is hiszi azt valaki. És belém is belém nevelte ezt a társadalom, ne hidd, hogy nem. Naív koromban utáltam pasi nélkül menni valahova, mert úgy éreztem, jogosan, hogy ha nincs mellettem valaki, akkor bármelyik srác akihez hozzászólok azt hiszi majd hogy ki akarok vele kezdeni. Jó sokszor ez így volt. :) De nem a dagiság miatt...

Én nem ítélem el az ilyen oldalakat. Kellenek ezek. Megkönnyítik a helyzetünket. De utálom, ha fogyatékkal élőként kezelik a sorstársaimat. Ha nem vigyáztok megint levelet intézek felétek ti kis béna péniszesek. Ott aztán lesz ne mulass! Még durvább! Mert akkor már két napja nem fogok dolgozni. És a feles időmet rátok fecsérlem majd, és arra hogy dagisereget toborozzak. No.

süti beállítások módosítása