Dagi vagyok! Vállalod?

A blogom a kis életemet hivatott bemutatni pár megjegyzéssel, csípõs véleménnyel, és remélhetõleg nem csak számomra sok humorral. Várlak vissza ha tetszettem :)

Friss topikok

  • szarvasvadász: Köszönöm... (2013.07.15. 15:00) Egy baleset margójára
  • Zsazsa1989: @Padlásszoba: Kedves Padlásszoba! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és lejjebb teker... (2013.06.22. 10:28) Megütlek ember, ha mondom!
  • Powerslave: "2. Láthatatlan melltartó, ami tényleg NINCS…" Hülye vagy, anyjuk. Igényes nő nem hord melltartót. (2013.06.21. 12:23) Ki van a húsbolt nyuszilány
  • idegszaggató: Pont jó. Vicces, cinikus, de még nem önmarcangolós. Tetszett. (2012.05.07. 11:08) Szegény zsuzsi
  • idegszaggató: És mi van, ha nem bosszantja a mérete? (2012.05.07. 11:08) Egy zavart pillanat rendel....

Linkblog

Barna őzgidák, és rózsaszín vízilovak

2011.06.01. 19:10 | Zsazsa1989 | komment

Különleges lány vagyok. Oké, nem ezen lovagolok, minden blogot így kezdhetnék, de van egy képességem, ami mások fölé emel. De a férfiak fölé biztos. :)

Utálom, ha valaki velem sétál, álljunk akármilyen viszonyban, és más nőt néz meg az utcán, kávézóban, moziban. Persze tisztában vagyok azzal is, hogy ez vele született rendellenesség, és törvényszerű, hogy ha finom falat tűnik fel a látótérben, összegyűlik a száj a nyálban.

Ma (is) sétáltam az egyik barátommal, és, habár rendelkezik egyéb humoros tulajdonságokkal is, jelen esetben is megmosolyogtam a fejmozgásait. Ráérzek :) Magas, barna, vékony, kis ruha. Persze állítása szerint értük mindenki nyáladzik, de ezzel én vitatkoznék. Nekem pl. sosem jöttek be az ilyen kislányok. Mert rendszerint küzdenek nyáron a férfiak a : négy évet vársz, vagy négy évet ülsz dilemmával.

Én mindent értek. Azért van a szemünk, hogy nézzünk. Pipa. Azt nézzük meg ami szép. Pipa. A nők is stírölnek az utcán. Pipa. És az okos, copfos, szemüveges kislány a navnál? És a szürke, de bitang jó hangú lány a kocsmában? És a duci, de borzasztó jó humorú lány ott rózsaszínben?

Szögezzünk le valamit.

one: ha a belső a leglényegesebb, vedd észre a négyszeműt is.

káttó: ha húsra vágysz... miért csak a csontot szopogatnád?

Persze nem velem van a baj :) Csak a férfiak béna technikáival. Mint a biztonsági őr a bankban. Volt egy isteni seggű csaj, még én is megnéztem, de őőő nem. Nema.. Nem nézünk meg az ügyfeleket. Lehet kirabol. De amikor a csinos lány törökös nadrágban, vájatba ragadt anyaggal a terem másik végébe siet... Az életemet feltettem volna rá, hogy az enyhén zsíros hajú kolléga odatapasztja pupilláit a ringó farkpofákra.

Embörök. És most kifejezetten a péniszesekre gondolok. Nagy jelenetek, veszekedések, vagy felesleges vérszívások elkerülése érdekében. Vagy csináljuk nyíltan, beszéljük ki a kis fokhagyma fenekű leányzókat, vagy ne csináld sehogy, mert mindig elfelejtitek, hogy a nők sok mindenbe jók, de egyben igazán. A szívásban. Legyen szó a véredről, vagy bármiről.

Puszi

Zsuzsi-night

süti beállítások módosítása