Dagi vagyok! Vállalod?

A blogom a kis életemet hivatott bemutatni pár megjegyzéssel, csípõs véleménnyel, és remélhetõleg nem csak számomra sok humorral. Várlak vissza ha tetszettem :)

Friss topikok

  • szarvasvadász: Köszönöm... (2013.07.15. 15:00) Egy baleset margójára
  • Zsazsa1989: @Padlásszoba: Kedves Padlásszoba! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és lejjebb teker... (2013.06.22. 10:28) Megütlek ember, ha mondom!
  • Powerslave: "2. Láthatatlan melltartó, ami tényleg NINCS…" Hülye vagy, anyjuk. Igényes nő nem hord melltartót. (2013.06.21. 12:23) Ki van a húsbolt nyuszilány
  • idegszaggató: Pont jó. Vicces, cinikus, de még nem önmarcangolós. Tetszett. (2012.05.07. 11:08) Szegény zsuzsi
  • idegszaggató: És mi van, ha nem bosszantja a mérete? (2012.05.07. 11:08) Egy zavart pillanat rendel....

Linkblog

Tik tik tik

2011.01.14. 13:07 | Zsazsa1989 | komment

Megbolondultam. Nem vicc... tuti. Mostanában nem tudok aludni. Folyton feszült vagyok. Ideges. Még a szemem is tikkel. Rossz kevem van, hisztis vagyok, fáradt, nyűgös, egyik percben pörgök, a másikban semmihez nincs kedvem. Nem a tünetekkel van a legnagyobb problémám, hanem a kiváltó okkal. Pontosabban azzal, hogy nem tudom miért van ez.

Persze indokom van 1000. De általában ezek nem borítanak ki így. Lehet hogy most sokminden sűrűsödött össze, és nehezen dolgozom fel. Vagy öregszem. Lassabban regenerálódok... Képzeld, még a nyugibogi sem segít. Vagyis nem igazi nyugibogyi, csak feszültségoldó. Inkább csak hogy elhiggyem, hogy használ. De már nem válik be. Napok óta tegnap aludtam a legjobban, olyan 11 körül sikerült elszenderülnöm, de ez is csak a bor miatt van amit Beáékkal ittam este. Reggel meg kipattant a szemem. Szörnyű. Most is pörgök. Jó, hogy nem lehet látni hányszor kell újra írnom a szavakat, mindig elgépelem. Tehát az lenne a megoldás, hogy minden este alkoholizáljak? Így is meg lettem szólva :P Wááh...

Azt hittem ma este kikapcsolhatok majd. Azt terveztük elmegyünk egyet strandolni, és a meleg víz majd kiszívja belőlem az idegességet. De valahogy mostanában semmi sem sikerül.

Olyan érzés ez, biztos te is tudod, mint amikor titkolnod kell valamit, és belebetegszel, hogy nem mondhatod el. Vagy amikor hazudtál, és rossz érzésed van, mert nem mered bevallani. Vagy amikor nagyon félsz valami közelgésétől. De semmi új titok nincs a fejemben, senkinek nem mondtam semmi valótlant, és őszintén szólva jelenleg leszarom mi jön, sokkal rosszabb már úgysem lehet. Vagy ha mégis, hát valahogy csak túl leszek azon is.

Valaki kérte, hogy írjak a stresszoldásról. Azt hiszem eléggé hiteltelen lennék ebben a témában :) Ami nekem általában bejön, az a tombolás. Vagy kiabálok, vagy puffogok, felhergelem magam és aztán kiabálok, vagy hisztizek, és én lelkes híve vagyok annak a mondásnak, miszerint, ha egy nő hsiztizik két dologra vágyik. Hízelgésre és szexre. :) Pont.

Jah nem, még kiegészíteném a masszázzsal aminél kevés jobb dolog van a világon. Ez bármikor kivitelezhető, feltéve persze, ha előtte elmentél a drogériába és megvetted a krémet amit szerettél volna, mert ha a fájós lábaidra, a nehéz táskáidra, és a kómás fejedre hivatkozva kihagytad ezt úgy, mint jelenleg én, akkor cseszheted :)

Most, hogy teleettem magam diétás sültkrumplival, és diétás fagyasztott husival, amit persze diétás narancslével, és diétás sütivel kísértem, azt hiszem átadom a stafétát Thebeenek a gépnél. Strand híján este Jóban rosszbant nézek, aztán pedig hajnalig honfoglalózok a szerelmemmel mert vele még ez is jó :) Amennyiben te is ezt játszanád, és egy Zsuzsóóó89 nevű valakivel küzdesz majd, bocsi, de szidom a felmenőid :)

Puszi, és kitartás elvtársnők/elvtársak, lesz még jobb is.

Zsuzsanna


süti beállítások módosítása