Dagi vagyok! Vállalod?

A blogom a kis életemet hivatott bemutatni pár megjegyzéssel, csípõs véleménnyel, és remélhetõleg nem csak számomra sok humorral. Várlak vissza ha tetszettem :)

Friss topikok

  • szarvasvadász: Köszönöm... (2013.07.15. 15:00) Egy baleset margójára
  • Zsazsa1989: @Padlásszoba: Kedves Padlásszoba! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és lejjebb teker... (2013.06.22. 10:28) Megütlek ember, ha mondom!
  • Powerslave: "2. Láthatatlan melltartó, ami tényleg NINCS…" Hülye vagy, anyjuk. Igényes nő nem hord melltartót. (2013.06.21. 12:23) Ki van a húsbolt nyuszilány
  • idegszaggató: Pont jó. Vicces, cinikus, de még nem önmarcangolós. Tetszett. (2012.05.07. 11:08) Szegény zsuzsi
  • idegszaggató: És mi van, ha nem bosszantja a mérete? (2012.05.07. 11:08) Egy zavart pillanat rendel....

Linkblog

I have a dream

2011.01.13. 10:38 | Zsazsa1989 | komment

Bocsánat! :) tudom elég gázos a nagy fogadalmak után rögtön az ellenkezőjét tenni, de nem jutottam magam, és a napom végére. De a jó hír, hogy kész a reklám, hirdetve van az új projekt a rádióban, és a tévében is, és végre beszélhetek róla Neked is :)

Kb. egy hónapja hozzámfordult a főnököm, az általam mélységesen utált mondattal: Zsuzsi, van neked egy feladatom. Ilyenkor valami fotómontázst, vagy témaspecifikus rövidfilmet kell csinálnom, de jelen esetben más volt a kérés. Mutatott egy cikket az indexből egy új mániáról, pontosabban inkább egy modern önéletrajztípusról. Ha szeretitek a How I meet your mother-t, abban láthattatok már ilyet. Külföldön egyre népszerűbb, és mostanában itthon is kezd elterjedni.

Tehát rám várt a feladat, hogy dolgozzam ki, határozzam meg a célcsoportot, készítsek kampánytervet, írjak reklámok, szlogent, majd ezt valósítstam is meg, és próbáljam le a kivitelezést. Először nem érdekelt, mert néha belefásulok a nevetséges összegbe amit  fizetnek nekem, de aztán megváltozott valami. Az új év kezdetével én is új lendületet vettem. Megláttam benne a fantáziát, és belevágtam. És tádááám. Kész van J Szóval már csak jelentkezni kell, én pedig jófej tévésként mindenben segítek a jelentkezőknek az önéletrajzzal kapcsolatban.

Hazudnék, ha azt mondanám, hogy a pénz ami benne rejlik nem vonz. Ebből egy kis jutalék talán csurran cseppen, ami bevallom nagyon jól jönne.

Tudod, én amióta az eszemet tudom, újságírással foglalkozom. Persze előbb piciben. Írogattam itthon, megmutogattam egy számomra értékes embernek. Aztán a suliban. Aztán egy kisebb városi portálon. Ezt követte egy másik honlap, és másfél éve egy lehetőség, hogy gyakornok legyek egy friss tévénél. Izgalmas volt, és a mai napig az. Imádom, és nem a kollégáimat becsmérlem azzal, hogy senki nem akar nálam jobban ott dolgozni. Úgy szoktam jellemezni az elkötelezettségem, hogy amíg nem halok éhen, nem csinálok mást...

Igen ám, de sajnos elég sokmindent veszítettem már az álmaimért. A fősulim csúszik, mert inkább dolgozni jártam, mint előadásra. :) Egy félévre megszűnt az aktív hallgatói jogviszonyom ami miatt havi 80tól estem el, és az sajnos nekem elég nagy pénz. Elvesztettem pár barátot. Viszont sokat tanultam, és habár vannak rosszabb napok, amikor otthagynám az egészet, összességében majdnem mindennél jobban szeretem, hogy azt dolgozhatom ami érdekel, és amihez úgy érzem értek is.

Csak tudod mindig ott motoszkál a kisördög. Meddig szabad engednem magamból? Mennyit adhatok amíg nem számítok baleknek? Mi minden tehető meg a jó munkáért, és mennyi mindent kell feláldoznunk az álmaink oltárán... ?

Lehet, hogy a te álmod egy jó kocsi. Nem akarsz 70 évig törleszteni, így úgy döntesz gyűjtögetsz. Tegyük fel 1 misire van szükséged. Az kb. 3 év önmegtartóztatás. A teljes megvonásbannem hiszek, de a lehető legkevesebb vásárlás, étterem, buli, vagy amire szeretsz költeni megfelelő kezdés. Cserébe 3 év múlva van egy király autód, és nem is kell rosszul érezned magad minden hónap 7-én, amikor a törlesztőrészletedért sikítozik a bankosnéni a púlt mögött.

Az egyik barátom álma egy kisbaba. Mindent megtesz hát ennek érdekében. A dolog legkellemesebb része mellett bevállalja a legmegrázóbbat is, és anyatigrisként kűzd a még meg sem fogant babájáért. Ez lehet, hogy nagyon rossz napokkal jár. Lehet, hogy nem tud felkelni valamelyik nap. De ott a pici remény, hogy talán nemsokára lesz kiért felkelni, dolgozni, élni.

 

 

Nekem sok álmom van. Ám több főkönyvtárra osztható, így meg tudom neked fogalmazni :)

Szeretnék annyi önbizalmat, amire szükségem van egy-egy rossz napon, és amitől ragyogok az év minden pillanatában. Szeretnék egy klassz családot.Nem kérek tökéletest, csak nekem megfelelőt. Szeretném, ha a nagymamám sokáig velem lehetne, mert rá van a világon a legnagyobb szükségem. Szeretném azt csinálni, amit a legjobban szeretek. Szeretném, ha mások is szeretnék az írásaim, és szeretném, ha lenne rám igény. Szeretnék megélni belőle, és szeretném, ha olyan életszínvonalon történne mindez, amilyenben még sosem volt részem. Szeretnék pár nagyon jó barátot, és rengetek jó ismerőst. Szeretnék ellenségeket, mert az azt jelenti, hogy megosztom az embereket, és nem vagyok láthatatlan. Utoljára pedig... Szeretnék valamilyen úton módon segíteni nekd a te álmod megvalósításán. ( Remélem nem csak a lottó ötös, vagy annak megfelelő pénznyeremény áll a listádon.)

Tudod az álmok fura dolgok. Hiszem, hogy a gondolatnak ereje van. Így hiszem, hgy ha tudatosan élünk, és építkezünk az okos kis buksinkban, akkor megvalósíthatjuk a vágyainkat.

Szeretnék elegendő önbizalmat, ezért igyekszem nem törődni a rossz megjegyzésekkel, és olyan dolgokkal tölteni az időm, amik segítenek ebben. Például blogot írok.

Szeretnék egy klassz családot, azért tudatosan nem tervezem meg előre az életem. Úgy értem egyszer már újra kellett kezdenem. Lehet, hogy még megtörténik. De úgy érzem, ha nem ragaszkodom görcsösen a jelenlegi szerelmemhez, akkor tovább megmarad nekem.

Szeretném, ha a nagyim sokáig velem lenne, ezért igyekszem több időt fordítani rá, ápolni, ha beteg, és meghallgatni ha bántja valami. Igyekszem olyan életet kialakítani magunknak, ahol nem kell olyan sokat aggódnia.

Szeretném azt csinálni, amit a legjobban szeretek, ezért elkezdtem blogot írni, hogy megismerjék az anyagaimat. Dolgozom egy médiumnál, ahol habrá alig fizetnek, én még szentül hiszem, hogy a belefektetett munka egyszer majd meghozza az eredményt. Lehet hogy nem itt. Előfordulhat, hogy két év múlva egy rádiónál kötök ki, ahol épp azért választanak engem, mert nekem már nem kell megtanítani az apró kis trükköket a vágóprogramban.

Te is tehetsz az álmaidért. Első lépésként mondjuk azt, hogy ki mered mondani őket. Ha transzvesztita bárénekes akarsz lenni, akkor azt. Ha köztársasági elnök, akkor azt. Esetleg ha cipész, akkor azt. A lényeg, hogy amíg te nem ismered be, nem hiszed el, nem vállalod fel, addig senki nem mondja ki helyetted, nem hiszi el neked, vagy épp semmibe fogja venni. Azt ne felejtsd el sosem - és ígérem abbahagyom a guruságom újabb ékes példáját - hogy akiknek nincsenek álmaik, azok a legboldogtalanabbak. Mert ha te becsukod a szemed, akkor abba a világba képzelheted magad, amibe szeretnéd. Ez pedig nagy kincs. Az egyik legnagyobb....

Puszimuszi

Zsuzsinka

süti beállítások módosítása