Dagi vagyok! Vállalod?

A blogom a kis életemet hivatott bemutatni pár megjegyzéssel, csípõs véleménnyel, és remélhetõleg nem csak számomra sok humorral. Várlak vissza ha tetszettem :)

Friss topikok

  • szarvasvadász: Köszönöm... (2013.07.15. 15:00) Egy baleset margójára
  • Zsazsa1989: @Padlásszoba: Kedves Padlásszoba! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és lejjebb teker... (2013.06.22. 10:28) Megütlek ember, ha mondom!
  • Powerslave: "2. Láthatatlan melltartó, ami tényleg NINCS…" Hülye vagy, anyjuk. Igényes nő nem hord melltartót. (2013.06.21. 12:23) Ki van a húsbolt nyuszilány
  • idegszaggató: Pont jó. Vicces, cinikus, de még nem önmarcangolós. Tetszett. (2012.05.07. 11:08) Szegény zsuzsi
  • idegszaggató: És mi van, ha nem bosszantja a mérete? (2012.05.07. 11:08) Egy zavart pillanat rendel....

Linkblog

Meggyűrűztek. Én.

2012.01.24. 18:14 | Zsazsa1989 | komment

 Csókolom csókolom, Zsuzsika vagyok.

 

Jó hírrel indult a nap. A fizetésem maradék filléreit is megkaphatom, ezzel nagyjából véglegesen elköltözve. Úgy képzeld el a dolgokat, amik bennem zajlanak ez ügyben, mint amikor valakivel szakítasz. És mondjuk most hoztam volna el az utolsó pár zoknit. Ezt ugye meg kellett ünnepelni. De előtte…

Lehet, én vonzom be a kellemetlen szituációkat, de valahogy mindig elefántnak érzem magam szűk helyeken. Jah tudom. A körméret. De akkor is. Az OTP-be például nagyjából fellöktem két széket… Oké, ez a zavarom miatt is lehetett. Mert persze csuda szép a ruhám, és nem látszik, hogy a cicanadrág a seggem közepéig lecsúszott.. Akkor is.

Na szóval, ünnepelni akartam, erre pedig a legjobb mód valami új cucc. Mivel hát munkanélküli vagyok, és a Pradamra még mindig nem fussa, hát egy keleti cuccos boltba vettem az irányt. Biztos neked is sok ilyen van. „Kedvenc” butik, ahol 10ből egyszer veszel valamit. Nah ma volt azaz egy.

Kedves virsli ujjú barátnőim. Szépek a mai gyűrűk mi? Jó nagyok. És hát a nagyot szeretjük. De hogy a mi kezünkre valót sehol nem találni, az biztos. Csak állíthatósat, ami kényelmetlen, vagy lekopós ezüstös rétegűt, amitől 2 nap alatt sárgás barnás lesz az ujjunk. Na igen. De most. Ott. Ő. És én. Szerelem első látásra. Íme.

Tökéletesen passzol, szuperszép, és habár szeretem a színes holmikat, ezt nem lehetett ott hagyni. Egy ezres volt. Köszönöm barnás logójú keleties bolt a kürtős kalácsos mellett. Reklám nélkül buzdítalak titeket, hogy ugorjatok be. Csodás érzés. J

Na de. Új gyűrű, szép szürkés… kellene hozzá egy körömlakk is, ugye? Hát én is pont ezt mondtam magamban. Hihetetlen. Be is ugrottam egy üzletbe, ahol mindig azt hiszik lopok. Olyan pici, mint a fene, de hárman követnek. Találtam egy szuper szürkés lakkot, 490-ért, meg egy gyöngyház fényűt 150-ért. Tökre megérte. Meg különben is. Buli vaaaaan. A pénztárcámban.

Hazaértem, és hát ki kellett próbálnom. Rémlik valami trendműsor, amit láttam egy ebédfőzés közben, ahol a matt körömlakkokról beszéltek. Nem figyeltem, és hát a szuper szép mostani festék vásárlásánál sem. Matt. És kb. fél perc alatt megszáradt. Most kopogok rendesen a klaviatúrán, sőt, hihetetlen, de fürödni is fogok ma még. Ha állja a próbát, elmesélem hol vettem, addig pedig gyönyörködjetek benne. Én is azt teszem, kb. minden második szót elgépelek ezért. J

 

Összefoglalásképp hogy egy ismert klasszikust idézzek…

Gyűrű: 1000 HUF

Körömlakk: 490 + 150 HUF

Az élmény, ami a lecsúszott cicanadrágot is feledteti: felbecsülhetetlen.

 

 

süti beállítások módosítása