Dagi vagyok! Vállalod?

A blogom a kis életemet hivatott bemutatni pár megjegyzéssel, csípõs véleménnyel, és remélhetõleg nem csak számomra sok humorral. Várlak vissza ha tetszettem :)

Friss topikok

  • szarvasvadász: Köszönöm... (2013.07.15. 15:00) Egy baleset margójára
  • Zsazsa1989: @Padlásszoba: Kedves Padlásszoba! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és lejjebb teker... (2013.06.22. 10:28) Megütlek ember, ha mondom!
  • Powerslave: "2. Láthatatlan melltartó, ami tényleg NINCS…" Hülye vagy, anyjuk. Igényes nő nem hord melltartót. (2013.06.21. 12:23) Ki van a húsbolt nyuszilány
  • idegszaggató: Pont jó. Vicces, cinikus, de még nem önmarcangolós. Tetszett. (2012.05.07. 11:08) Szegény zsuzsi
  • idegszaggató: És mi van, ha nem bosszantja a mérete? (2012.05.07. 11:08) Egy zavart pillanat rendel....

Linkblog

Zsákbakandúr

2011.01.20. 13:02 | Zsazsa1989 | komment

Az első randi mindig várakozással teli. Lesz-e közös témánk, át tudjuk-e hidalni a kínos csendet. Zavar-e a cigi füst, vagy tetszik-e amit iszik. Ki fizessen a végén, és hol fejeződjön be az esemény. A teltlányok-os oldalamon az ideális randi helyszín rublikámban a következő van írva: park -> kávézó -> kanapé. Könnyűvérű lennék? Lehet. Rutinos? Naná! De mi van a nagykönyvben? Legyen szex, vagy sem?

Jah, hát lebuktam. Igen, én nem szoktam sokáig kéretni magam. :) De erre is van egy külön elméletem a „ribanc” jelző minden lehetséges kizárása mellett. Ha egy pasi agyba főbe szexszel, akkor ő macsó. Ha egy nő, akkor ribanc. Az emancipáció bekaphatja, ha csak eddig értünk el 2011-re. Ugyanolyan jogom van kiélvezni a randim végét, mint egy pasinak. Pont.

Nem rég az egyik barátnőmmel esett meg a következő sztori. A leányzó, elég sokban hasonlít rám temperamentumilag. :) Úgy értem, ő is szereti elkapni a férfiak legnemesebb szervét. :) Akadt ám a közelmúltban egy dicső lovag. Daliás, okos, és az én szememmel is irtó szexi. Első randi, kávé, klassz beszélgetés. Az este akár hősnőnk lakásán is befejeződhetett volna, de ő kivételesen nem adta be a derekát. Ellenállt, habár a hercegünk elég egyértelmű jeleket pulzált felé. Várva a következő randit, önmagával megelégedve hajtotta álomra fejét a leányzó. A nagy nap előtt azonban váratlanul lemondásra került a megbeszélt randi, és az óta valahogy a fiú nem igazán aktív a jelentkezést illetően. Persze barátném, akit egyébként sem áldott meg sok önbizalommal a mindenható, azon morfondírozik, hogy most mi lett volna jobb? Egy újabb éjszaka valakivel, ami persze, biztos nagyon klassz lett volna, vagy mivel a fiatalember nem csak testileg volt tetszetős, hanem agyilag is, jobb, hogy rögtön kiderült a farok specifikus gondolkodása. Mindenesetre nekünk, faképnél hagyott nőknek jogunk van ezek után látatlanban is kispöcsűnek titulálni az illetőt.

Egy másik barátnőm, és én is jó párszor jártam már úgy, hogy megtörtént, aminek meg kellett, és végül másnap már nem is keresett az állat. Jó, volt, hogy csak én nem vettem fel, de akadt, hogy én szerettem volna folytatást, ám ő nem így gondolkodott. Vallom, hogy nincs gond az egyéjszakás kalandokkal, amennyiben mind a két fél erre vágyik.

Az exemmel, aki mint már említettem az eddigi legkomolyabb dolgom volt az életemben, már első nap szexszeltünk. És tessék. Még a kezem is megkérte :) Tehát nem lehet sarkalatosan ahhoz a véleményhez ragaszkodni, hogy mindenképp 2 hétig túráztatni kell a pasit mielőtt megkaphat minket.

Thebe-vel volt az eddigi leghosszabb ideig tartó „barátkozás”. A harmadik randin csókolóztunk először. Fura volt:) De jó is. Változatos. Mondjuk nem gyakran fordult elő velem ilyen. :) Okkal.

Én azt vallom, hogy ha adott szituációban két ember ugyanarra vágyik, akkor nem kell visszafogni magukat. Ám ehhez kell egy bizonyos hozzáállás. Mert nem engedheted meg magadnak egy gyors szex után, hogy az egész életed eltervezd vele. A nem szabad azonnal kiadni magad-elvet is másképp értelmezem. Más valakivel szexszelni, és más szerelmeskedni. Nem hiszem, hogy ezen állna, vagy bukna egy olyan kapcsolat, amiből bármi is kisülhet. Természetesen megértem, ha valaki várni akar, nem mindenki olyan szajha, mint jómagam :)

Az első randis szex alanyfüggő. Akinek belefér az értékrendjébe, annak senki nem fogja levágni a péniszét, vagy egyéb más szervét, ha megteszi. Az első randis szex zsákbamacska. Ami izgalmas. Ám, ha ennél a hasonlatnál maradunk, akkor mit szolnál egy olyan zsákocskához, aminek mondjuk ékszerdoboz alakja van. Hetekig szorongatod, incselkedsz vele, de nem nyitod ki. Amikor pedig végre eljön a nagy nap, letéped a csomagolást, és belenézel, csak egy darab golyórágó van benne. Ami nem rossz, de egy gyémánthoz képest…

Puszi

Zs


süti beállítások módosítása