Dagi vagyok! Vállalod?

A blogom a kis életemet hivatott bemutatni pár megjegyzéssel, csípõs véleménnyel, és remélhetõleg nem csak számomra sok humorral. Várlak vissza ha tetszettem :)

Friss topikok

  • szarvasvadász: Köszönöm... (2013.07.15. 15:00) Egy baleset margójára
  • Zsazsa1989: @Padlásszoba: Kedves Padlásszoba! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és lejjebb teker... (2013.06.22. 10:28) Megütlek ember, ha mondom!
  • Powerslave: "2. Láthatatlan melltartó, ami tényleg NINCS…" Hülye vagy, anyjuk. Igényes nő nem hord melltartót. (2013.06.21. 12:23) Ki van a húsbolt nyuszilány
  • idegszaggató: Pont jó. Vicces, cinikus, de még nem önmarcangolós. Tetszett. (2012.05.07. 11:08) Szegény zsuzsi
  • idegszaggató: És mi van, ha nem bosszantja a mérete? (2012.05.07. 11:08) Egy zavart pillanat rendel....

Linkblog

Misztikus érintések

2011.01.17. 15:01 | Zsazsa1989 | komment

Simogatni csuda klassz dolog. Majdnem annyira jó, mint simogatva lenni. Amikor érzed a másik érintését. Ahogy végig simogatja a hajadat, aztán átér a hátadra. Lágyan cirógatja minden egyes domborulatod, a gerinced vonalát. A feneked lágy, és puha gödröcskéit. A combjaid, mámorító selymességét…. :)

Az érintésnek ereje van. És most nem feltétlen az erotikus, vagy intim jellegűekre gondolok. Kevés dolgot csinálunk közvetlenül a kezeinkkel, és amit mégis, azt nem becsüljük meg eléggé. A minap elfogyott Thebeeéknél a szivacs. Mosogatnom kellett, így kénytelen voltam a kezeimmel dörzsölni, kaparni, tisztítani. Teljesen elfelejtettem, hogy milyen érzés végig simítani egy üvegpoharat. A készítőjének – vonatkoztassunk el a tömeggyártástól az illúzió kedvéért - mennyi munkája, és törődése van benne. Mennyi tapasztalatot, szaktudást igényel egy-egy megmunkált használati tárgyunk?!

Van egy heppem. Vagyis még egy a többi 1000hez. :) Tegyük fel, hogy lehoztunk a padlásról egy dobozt, amiben régi könyvek vannak. Szeretem megsimogatnia  belső lapjaikat, mert mindig az jut eszembe, hogy lehet, hogy 20évig senki nem ért hozzájuk, és azóta én vagyok az első. Szeretem érezni a poros lapokat, amik ha mesélni tudnának, ki tudja, mikről árulkodnának… (Kicsit remélem, hogy mire nekem lesznek gyerekeim nem találják ki az emlékezet tv-t, mert, ha az én könyveim beszélni tudnának….)

Amióta divatba jött, majdnem mindenki, aki teheti szivacsot, vagy mosdókendőt használ a fürdéshez. Én kifejezetten rühellem. Szeretem a tusfürdő, vagy épp a szappan lágyságát, szeretek kezet mosni, és tusolni velük. Végig simítom a testem, érzem az apró redőket, érzem, ahogy a különböző olajok, és hidratálók hatására napról napra változik a bőröm. Ha pedig a szerelmemmel fürdök, élvezem, ahogy piruetteznek az ujjaim a testén, bizseregnek az ujjbegyeim a mozdulat közben. Persze ez is válhat napi rutinná. De egyszer, amikor épp fáradtan ücsörög, fejét előrehajtva, és épp küszködik, hogy most elaludjon-e a kádban, vagy szálljon ki azonnal mosakodás nélkül, mert annyira fáradt, akkor térdelje le mellé, és a néma csendben simítsd végig a gerince vonalát. Ne hallj semmit, csak az ő jól eső morgását. Figyelj az ujjaidra. Érezd a bőre tapintását, az illatát, érezd, ahogy a szerelmed az ujjaid végeibe tornyosul, és próbáld meg átadni mind azt, amit érzel. Hihetetlen. ( Ha szerencséd van, egy ilyen klassz kényeztetés után nem csak az ujjbegyeid fognak bizseregni :P )

A férfiak, akik mondjuk fával, fémmel dolgoznak, általában ezt nem nagyon tudják letagadni. A kezük kiszárad, megvágják, megkeményedik, érdes lesz. Jelenleg folyton az a kép van a szemeim előtt, mint abban a reklámban, amikor végigsimítja a csiszolt fa felületét a fickó. Lehet, hogy színészkedik, hiszen ez a dolga, de hidd el, hogy aki szívből csinálja a munkáját, neki is legalább annyi élvezetet nyújt ezeknek a tárgyaknak a tapintása. Személy szerint engem mindig is vonzottak a „munkás” kezek. Lehet, hogy mert én a PASIRA bukom, és nem a mai manikűröshöz járókra. Nem bántás, csak vélemény. :) Szeretem simogatni a fáradt, és meggyötört kezet. Azt az illúziót váltja ki, mintha az érintésemtől javulna, behegednének a sebek. Ki nem szeret istent játszani?! :)

Mint említettem az érintés csuda klassz dolog. Megérinteni a szerelmed, a gyermeked, az anyukád, a kutyád, a kedvenc könyved. Érinteni akkor igazán jó, ha kiélvezed, és akkor igazán kiélvezhető, ha szívvel teszed. Én most szívvel érintettem a klaviatúrát, kiélveztem minden egyes pillanatát, és ugyanezt küldtem a te egered görgetőjére is, hogy amikor olvasol, érezz engem.

Puszi

Zsuzsi

Ui: Szándékosan nem írtam a mosogatás közben a vadiúj manikűröm alá ragadt kajamaradékról, a poros könyvről, ami elvágta az ujjaimat, és a rosszul kiválasztott szappanról, amit nemcsak a mosdót vonta be valami gusztustalan mázzal, de még a kezemet is kiszárította. Hagyjuk meg a blogom tartalmát az illúzió, és az érzések síkjában kiteljesedni. :) Azért gondoltam úgy fair, ha a másik oldalról is szólok :) Nehogy engem szidj a balesetin, miután a piszkos körmödet, egy régi dobozban talált reszelővel akartad kitisztítani, de megsértetted, és amikor kezet mostál egy kommersz szappan elkezdte marni. :)

                                                                                                                                         

süti beállítások módosítása