Dagi vagyok! Vállalod?

A blogom a kis életemet hivatott bemutatni pár megjegyzéssel, csípõs véleménnyel, és remélhetõleg nem csak számomra sok humorral. Várlak vissza ha tetszettem :)

Friss topikok

  • szarvasvadász: Köszönöm... (2013.07.15. 15:00) Egy baleset margójára
  • Zsazsa1989: @Padlásszoba: Kedves Padlásszoba! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és lejjebb teker... (2013.06.22. 10:28) Megütlek ember, ha mondom!
  • Powerslave: "2. Láthatatlan melltartó, ami tényleg NINCS…" Hülye vagy, anyjuk. Igényes nő nem hord melltartót. (2013.06.21. 12:23) Ki van a húsbolt nyuszilány
  • idegszaggató: Pont jó. Vicces, cinikus, de még nem önmarcangolós. Tetszett. (2012.05.07. 11:08) Szegény zsuzsi
  • idegszaggató: És mi van, ha nem bosszantja a mérete? (2012.05.07. 11:08) Egy zavart pillanat rendel....

Linkblog

Szilveszteri ramazuri

2011.01.01. 11:34 | Zsazsa1989 | komment

Huh, ez érdekes volt :) Le kell szögeznem, az utóbbi évek szilvesztereinek toplistájában magasan ez vezet, ám nem volt olyan eget rengető, mint amilyet ez a kijelentés megillet :)

A Dobó téren indítottunk, klassz volt a hangulat, többnyire másoknál :) Jó volt találkozni a rédig barátokkal, de a hideg annyira lefagyasztott minket, hogy az a rengeteg alkohol ami nálunk volt sem oldotta a lábujjaim között képződött jégvirágokat. Én rózsaszín nyuszifülben feszítettem, mert az este jelmondata állandó kapcsolat lévén, hogy nem szép hanem aranyos akartam lenni. Kicsit elnyomva érzetem magam a többi fejdísz között :( Azt hittem kemény leszek, de a rózsaszín parókák mindenféle csillogó, és villogó ördögszarvakkal, valamint a világító nyuszi, illetve cicafülek lesöpörtek a pályáról. Persze vigasztalgattak, hogy én cukibb vagyok, a tényen sajnos ez nem változtatott. Érdekes volt egyébként megfigyelni ilyen állapotok között a várost. Sok mindenki kijött, részt akart venni a  közösségi életben, még Komár Laci is tiszteletét tette. Jó volt. Hozta az albumát, amire klasszul tátogott, sikeresen kihasználta a szám végi lehalkítást, és úgy csinált, mint ha ő is halkabban énekelne olyankor :) A csúcsmondat pedig a következő volt: Remélem 20 év múlva is találkozunk, bár nekem már kicsit rezeg a léc, de olyan jó veletek itt a Szépasszony Völgyében :)

Amikor már kellőképp lefagyott a lábam, Tibi kellőképp nem érezte jól magát, és az egyik barátosném palijának a barátja kellőképp megijesztett a nem túl egységes fogsorával, úgy döntöttünk, hogy ideje tovább állni. Nagy rábeszélések előzték meg a diszkós esténket. Én sem vagyok híve a 14évesek áradatának,. de mivel a legjobb barátnőmék ott buliztak, hát lenéztünk mi is. Ott sem aratott a nyuszifülem :( Minden kis gidán volt valami, így hát majdhogynem eltörpültem... Jól bepezsgőztünk, Tibi nem is érezte magát olyan rosszul, táncoltam, ráztam neki a sejhajom, és kezdtem kicsit nagyon becsiccsenteni. :) Volt időm szétnézni a palettán. Sajnos pasikat nem láttam. Durva. Itt csak kisfiúk voltak. Próbálgattam Cs-offinak pasit keresgélni, de reménytelen volt a helyzet. Egyébként csak azért említettem meg Őt, mert követelőzött mikor olvashat magáról újra. :) Hát a lányok.... Én leopárd mintás, szolidan átlátszó felsőben nyomtam, farmerrel kombinálva, nagyjából jól néztem ki.... Biztos azok a lánykák is tetszettek maguknak, akik leopárdmintás nadrágjukat, leopárdmintás felsővel, táskával, és csizmával kombinálták... Tanuljuk meg szépen... egy hangsúlyos minta nem engedi meg a másik használatát. Mert nem leszel csinos béjbe, hanem csak kommersz. Köszi. Aztán voltak még póló alól kibuggyanó hájacskák, egybe ruhának hordott felsők, érthetetlenül seggbevágós nadrágok, felfoghatatlan magasságbeli méretkülönbségek. A szerelem határ, magasság, és kortalan... Nem szabad elítélőnek lennem a 190 centis lányokkal, és a 170 centis barátjukkal. :)

Az éjfél filmbeillő volt. :) Sokféleképp töltöttem már a szilvesztert. Mamival otthon, Dobó téren részegen, sőt egyszer még át is szexeltem az új évbe. Most csak megkerestem a szerelmem, és csókolóztunk :) Láttam magam kívülről. Indokolatlanul rózsaszínnek, és tökéletesnek tűnt. :) Igen, azt hiszem boldog voltam. Ő mondta hogy szeret, én mondtam, hogy én is szeretlek. Aztán persze megtörte az idill, egy versengéssel, miszerint bibí, 2011-ben én mondtam ki először... De mindegy. :) Fél 1 körül úgy érzetem eleget szenvedett, és hazaindultunk. Nem haza. Tibihez. Mert nem lakunk együtt. Csak majdnem mindig itt alszom. Amikor pedig nem, akkor ő nálunk. :) Érthető. :)

Az úton végre valaki őszintén megdicsérte a füleimet, így teljes volt az este. Beszólástalan, csúfolódó tekintetek nélküli volt az éjszaka, vagy csak én nem vettem, nem akartam észrevenni. A ragyogós téma. De rá kellett jönnöm valamire. Nem cska akkor fénylek, ha übercsinos vagyok, és nem szar a sminkem, amit nem szoktam változtatni, de most kivételesen mégis, és borzasztó lett, hanem akkor is ha örülök azoknak akikkel lehetek. :)

Összességében elmondható, hogy szeretem a barátaimat, akik itattak, és bejutattak ingyen, mert tudják hogy le vagyok égve :) Örültem régi arcoknak, örültem Petinek, akinek ugyan nem adtam puszit, de tudja hogy a mi kapcsolatunk ennél sokkal érzékibb, csak ott volt Tibi :P, örültem az új arcoknak is, legalább megmosolyogtattak :) és örültem a szerelmemnek, aki különlegessé tette az estét. Képzeld, még egyszer táncolt is :) Vagyis rázta a fenekét... De ilyet még senki nem tett értem :) 

Első puszi az új évben :)

Zsuzs

Címkék: buli szilveszter tibi dagik
süti beállítások módosítása