Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Dagi vagyok! Vállalod?

A blogom a kis életemet hivatott bemutatni pár megjegyzéssel, csípõs véleménnyel, és remélhetõleg nem csak számomra sok humorral. Várlak vissza ha tetszettem :)

Friss topikok

  • szarvasvadász: Köszönöm... (2013.07.15. 15:00) Egy baleset margójára
  • Zsazsa1989: @Padlásszoba: Kedves Padlásszoba! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és lejjebb teker... (2013.06.22. 10:28) Megütlek ember, ha mondom!
  • Powerslave: "2. Láthatatlan melltartó, ami tényleg NINCS…" Hülye vagy, anyjuk. Igényes nő nem hord melltartót. (2013.06.21. 12:23) Ki van a húsbolt nyuszilány
  • idegszaggató: Pont jó. Vicces, cinikus, de még nem önmarcangolós. Tetszett. (2012.05.07. 11:08) Szegény zsuzsi
  • idegszaggató: És mi van, ha nem bosszantja a mérete? (2012.05.07. 11:08) Egy zavart pillanat rendel....

Linkblog

Kínos téma a kínos témázgatás

2010.12.29. 16:20 | Zsazsa1989 | komment

A barátnőm húgának az osztálytársának a nővérével történt.... Blablabla... Vannak azok a  bizonyos cikis sztorik, amiket az istennek nem vállalunk fel... De azért bennünk van a kisördög, elmondanánk, így hát köztes megoldásként hárítjuk a dolgot valaki másra... Mondjuk ezzel vigyázzunk, mert amikor kivételesen valóban a barátnőnk nővérének iratunk fel eseményutánit, senki nem hiszi el nekünk. Pedig tényleg...

Magamat nem meghazudtolva egy bizonyos élethelyzet kínos dolgairól írnék, amikért pironkodunk mi nők, és zavarba jönnek a macsók is... Lec tolk obáut szex bébi... :)

1. Szappanos pacsuli

Én abba a kategóriába tartozom, akiket felizgat a férfi illata, és egy kis oroszlánszag talán még hab a tortán... Mondom kis. Vannak azonban olyan pasik, akik ezt elkerülendő, aktus előtt szépen megalapozzák a szagmentes élményt. Ismered a tipikus szappan szagot... Egyszer randiztam egy fickóval... Nem elég, hogy ellenszenves volt, még az a tipikus rózsaszín szappannal mosakodott, amit nagyanyáink az ágyneműs szekrénybe tartottak illatosító ganánt. Garantált vágyölő. A másik véglet., amikor olyan über szuper termékeket használ a srác, amiket a reklámokban látni. Tusfürdő, sampon, balzsam, zselé, arclemosó, borotvagel, arcszesz, parfüm... Mondanom sem kell mind más illat, ami együtt összekeveredve sosem, ismétlem SOSEM vezet izgalomcunamihoz.

2. Nem mindegy hogy csókcsata, vagy csata a csókkal

Szájrapuszi, nyelvelés, arcnyalás, nyelvszopogatás, pusziküldés, pici harapdálás, foglenyalás... Gazdag pályafutásom során minden undorító csóktípussal találkoztam már, és hiszem, hogy mindegyikhez van partner, de nem pont én. Köszönöm, én tökéletsen elvagyok az alkalomfüggő csókokkal. Értem ezt úgy hogy nem biztos hogy a legszenvedélyesebb szex közben akarok apró csókokat kapni, és az sem valószínű, hogy nagyanyám társaságában vágyom rá, hogy ledugd a nyelvedet a torkomon. A másik ominózus probléma a csókkal, hogy kapcsolatban sokan megfeledkeznek róla. Nem egy pártól, pontosabban baátnőtől :) hallom, hogy már csak akkor csókolóznak, ha épp intim témára kerül a sor. Tessék csókolózni. Mindig elfelejtjük mennyire vártuk az elsőt, és tinikorunkban mennyire nagy szónak számított ha valaki megcsókolt. Most is nagy szó. Az a gáz, hogy akkor is, ha valaki évek óta kapcsolatban él....

3. Kínok kínja... "testhangok"

(Oké, felvettem a vastagabb arcomat... ) Én ugyan megbuktam 11-ben félévkor biológiából, de tudom, hogy vannak természetes hangok, amiket olykor elég nehéz, sőt mi több lehetetlen palástolni :) A lányok nem pukiznak. Ez tény, és megmásíthatatlan... De olykor mégis valami hasonlót végzünk, amit hirtelen nem tudunk ágyrecsegésre, kopogtatásra, ne adj' Isten, ágyudörgésre fogni... Kínos.. Aztán van amikor szexisen ránézel a partneredre.. körbenyalod az ajkaid, és lebuksz hogy elbeszélgess a lompossal, majd mikor csücsörítesz, egyszer csak előtör a büffenet... uhh vagy az a levegővétel, ami kísértetiesen hasonlít egy kis röfögéshez... Überkínos.... Ki ne hagyjuk a nők... vagy inkább az én rémálmomat... nincs mit szépíteni rajta... a puncipuki. Tudom természetes dolog, tudom, hogy nem a mi hibánk, hanem a végeláthatalna pumpálásé, de akkoris ott van... Mint egy kísértet üldöz, és mindig a fülembe duruzsolja az örögzöld slágert...pump it pussy pump it pussy pump it pussy.... Förtelmes... Extraüberhiperszuperkínos... Aztán ezeken valahogy mégiscsak túl kell jutni, mert hát nem hagyhatjuk abba... Az én párom ha elszégyellem magam, megjegyzem nem, nem szoktam arconpukizni, tehát ha elszégyellem magam mindig azt mondja ez természetes, jaj ne csináld már, nekem tetszik. Oké, tudom hogy ezt az utolsót nem gondolja komolyan, de azért aranyosan vígasztal. Hiszem hogy egy megfelelő partnerrel viccesen is felfogható a dolog... Hajrá lányok, nekem még dolgoznom kell rajta...

4. Szex utáni témázgatás

A világon a legmegalázóbb dolog véleményem szerint, ha a pasi megköszöni a szexet. Mit köszön? Nem fizetett érte... Tisztában vagyok vele hogy nincs mindig idő, és alkalom egymást cirógatni órákig, és tovább szeretkezni szavakkal, hogy mennyie istenien csinálod ezt meg azt, és vitatni, hogy nem drágám te vagy a jobb, és ahh. Ám szerintem a szex nem szex ha utána nincs csak egy huncut kis összenézés sem. Én a hátat cirógatni tartós klánból jöttem, tehát élből taszítom a tévénézős család tagjait. Persze akadt hogy összefutottam ilyennek, és amit kapott nem volt szép... Mint ahogy az elalvós fiúkat sem kedvelem. Vagyis az egy szexes elalvósakat. Egyszer randiztam eggyel... Megtörtént aminek meg kellett, és ő úgy gondolta hogy elalszik. Semmi 2-3 randi nem volt előtte, semmi összeszokás, semmi ágycsinálás... Az összecsukott kanapémon fogta magát és behorpasztott... Érted ezt? Hirtelen nem tudtam mit kitaláni, írtam Beának, hogy hívjon fel, hogy azonnal át akar jönni :) A színészmesterség teljes mellőzésével, álmos hangom hívott hogy át akar jönni. Kérdeztem miért. Erre ő: nem tudom... de át akarok menni. Én persze előadtam a hattyúk halalát, és a srác nagy nehezen lekopott. Mondanom se kell, soha többet nem találkoztunk... Tehát kedves fiúk... Mielőtt elalszol kérdezd meg hogy maradhatsz-e, úgy sokkal cukibb... És célratörőbb is.

Összegzésképp a szexbaki abszolút vágycsökkentő. De minden kínos helyzetet meg lehet oldani egy csöpp kis humorral, vagy egy nagyon jó barátnővel.... ;)

 

pusz

 

Zs-Ügynök

Címkék: szex férfiak nők
süti beállítások módosítása