Dagi vagyok! Vállalod?

A blogom a kis életemet hivatott bemutatni pár megjegyzéssel, csípõs véleménnyel, és remélhetõleg nem csak számomra sok humorral. Várlak vissza ha tetszettem :)

Friss topikok

  • szarvasvadász: Köszönöm... (2013.07.15. 15:00) Egy baleset margójára
  • Zsazsa1989: @Padlásszoba: Kedves Padlásszoba! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és lejjebb teker... (2013.06.22. 10:28) Megütlek ember, ha mondom!
  • Powerslave: "2. Láthatatlan melltartó, ami tényleg NINCS…" Hülye vagy, anyjuk. Igényes nő nem hord melltartót. (2013.06.21. 12:23) Ki van a húsbolt nyuszilány
  • idegszaggató: Pont jó. Vicces, cinikus, de még nem önmarcangolós. Tetszett. (2012.05.07. 11:08) Szegény zsuzsi
  • idegszaggató: És mi van, ha nem bosszantja a mérete? (2012.05.07. 11:08) Egy zavart pillanat rendel....

Linkblog

Faroktalan macsók

2011.03.22. 10:50 | Zsazsa1989 | 1 komment

Általában első látásra meg tudom ítélni, hogy kinek tetszhetek és kinek nem. Na nem azért mert mondjuk én konkrétan a szemüveges vékony fiúknak tetszenék, bár megjegyzem nincs velük baj. Csak egyszerűen érzem, hogy kihozható-e valami a dologból, vagy sem. Ezzel te is biztos így vagy.

A hétvégén gőzkiengedésre indult. Ladies night! A végkifejletről csak annyit, hárman voltunk, ebből ketten ihattunk, és nem hogy három helyett, nyolc helyett sikerült. Kocsiból kikiabálós, yoyo-zós, magamat éltetős, és szókimondós estére sikeredett. Mindegy is. Ám volt annyi lelkierőm még nem túl józanon is, hogy szemügyre vegyem a felhozatalt. No nem pasizni indultam, inkább csak érdeklődtem. Volt pár férfiállat, akik józanon akár még érdekeltek is volna. És tudom, hogy én is őket. De társaságban, sok srác haverral, nem jó buli a dagi nő…

Fránya előítéletek, és összeesküvés elméletek. Gondold ezt nyugodtan. De neked is fontos a barátaid véleménye, főleg, ha egy vadidegen valakiről van szó. Tudjuk, hogy a kerek formák vonzóak a férfiaknak. Tudjuk, hogy a kerek csípő a termékenység jelképe. Akkor miért nincs ilyen esetekben pénisz azokon a macsókon?

Megkérdeztem a kollégámat a témában. Ő olyan, mint én, csak máshogy néz ki, és a fegyvere nem egy bicskából áll, mint nekem. Szóval ő úgy vélekedik, nem számít a haverok véleménye, összeszed akármilyen csajt, ha neki épp ingere van rá. Van ilyen is. De oka van annak, hogy az interneten kívül történő ismerkedéseimet egy kezemen meg tudom számolni.

Nyugi, most nem jön az önbizalom hiányos duma. :) Csak bíztatni szeretnék. Ha látsz egy lányt, aki tetszik, mint mondjuk a Micsoda srác ez a lányban, akkor menj oda hozzá, és ne várd a sült galambot, főleg a titkos fantáziálgatást, csak mert nem felel meg a közízlésnek. Persze a valósággal minden nemű való egyezés csak a véletlen műve, és nem rólam van szó, mert hát miért lenne, és különben is.

puszi

ihlettelen Zsuzsi

UI: Ötletért a szomszédba is megyek!

süti beállítások módosítása