Dagi vagyok! Vállalod?

A blogom a kis életemet hivatott bemutatni pár megjegyzéssel, csípõs véleménnyel, és remélhetõleg nem csak számomra sok humorral. Várlak vissza ha tetszettem :)

Friss topikok

  • szarvasvadász: Köszönöm... (2013.07.15. 15:00) Egy baleset margójára
  • Zsazsa1989: @Padlásszoba: Kedves Padlásszoba! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és lejjebb teker... (2013.06.22. 10:28) Megütlek ember, ha mondom!
  • Powerslave: "2. Láthatatlan melltartó, ami tényleg NINCS…" Hülye vagy, anyjuk. Igényes nő nem hord melltartót. (2013.06.21. 12:23) Ki van a húsbolt nyuszilány
  • idegszaggató: Pont jó. Vicces, cinikus, de még nem önmarcangolós. Tetszett. (2012.05.07. 11:08) Szegény zsuzsi
  • idegszaggató: És mi van, ha nem bosszantja a mérete? (2012.05.07. 11:08) Egy zavart pillanat rendel....

Linkblog

Álarcosbál

2011.01.25. 15:31 | Zsazsa1989 | komment

Nem a ruhat eszi az embert!

Tudom, tudom. A külsőségekről is írtam már. Meg, hogy egy felszínes majom vagyok. Meg hogy csak akkor vagyok magabiztos, ha tökéletes a ruhám, meg a sminkem. Meg csak akkor sugárzok, ha mindenemmel elégedett vagyok. A jó hír, hogy egész gyakran van ilyen, tehát, egész gyakran elégedett vagyok. :) Éljen!

Node.

Csoffi ma randizni indult munkából. Egész nap alig sminkben dolgozott, de most fogta a kis szemceruzáját, és kifestette magát. Mert tetszeni akar a fiúkának. Aki egyébként olyan cuki, hogy egy kiskutya jut róla eszembe, akinek a fejét a mellemre hajtanám és simogatnám. :) Mindegy. Tehát egész nap nem zavarta az alig smink, csak amikor találkozni akart. Pedig volt sajtótájékoztatón. 15 másik emberrel dolgozik. Híreket olvas. De egy fiú miatt mégis kifestette a szemét. Mondjuk szoli előtt, tehát nem volt túl okos döntés, de mindegy, nem várok el nagy teljesítményt tőle. :)

 

 

Szóval mennyi mindent megteszünk. Sminkelünk. Mert a smink, akárcsak a szemüveg, öltöztet. Eltünteti a kis bőrhibákat, kiemeli a szépet. Vagy épp fordítva, de a lényegen nem változat: tettünk valamit annak érdekében, hogy szebbnek érezzük magunkat. Amivel én, mindííííg minden körülmények között nőnek érzem magam, az három dolog eredménye. Szemhéjtus, szempillaspirál, szemceruza. Ezekkel ma, az új, ám kissé férfias farmeremben, kockás ingemben, és csizmában sem béna cowboynak, hanem menő cowgirlnek érzem magam. És ez a nem mindegy. :)

Az egyik barátnőmet a kendői öltöztetik. Szenvedélyesen szereti őket, minden alkalomra, minden színben, minden napszakban. A másik a napszemüveggel van így. Feltűnt, hogy mind három gyakorlatilag „ferdítő-eszköz”? Álca. Álarc. Jelmez. A napszemüvegben azt képzelheted, hogy senki nem lát. A kendőben elrejtheted a tokádat, belegubózhatsz, és biztonságban érezheted magad. A smink pedig más emberré tesz. Nem nézel ki fogyatékos bálnaivadéknak, hanem cicaszemű királylány vagy. Vagy macsódémon.

Az egyik ismerősöm szerint smink nélkül is sugárzok. Tibi szerint akkor sugárzok, ha magabiztos vagyok. Most akkor mi van? Be kellene szereznem egy Geigermüller-számlálót, hogy tudjam a frankót. És ha mindenki ilyen álarcot hord, hogy ítéljünk első látásra? Én úgy ítélek. Nincs kedvem belegondolni, hogy bizonyos emberek, akiket rögtön betettem egy dobozba lehet, hogy csak egy jól sikerült maszk mögött rejtőznek. De az a nagy büdös helyzet, hogy muszáj leszek, ha nem akarom, hogy engem a nagyképű, könnyűvérű akárki fakkjába tegyenek. Tököm a kölcsönösségbe. :)

Zsuzsi vagyok, smink nélkül meztelennek, nekem tetsző ruha nélkül önbizalom-hiányos majomnak érzem magam. Ha szeretsz, kicsit javíthatsz a dolgomon. Ha Csoffit szereti a fiú, akkor majd javít az ő dolgán. Ha Bea nem beteg, és magabiztos, nincs szüksége a kendőre. Ha nem akarsz elbújni, mert jól érzed magad a bőrödben, akkor nem is süt a nap annyira a szemedbe, hogy mindenképp kelljen a napszemüveg. De ha épp nem szeretsz annyira, vagy épp beteg vagy annyira, vagy épp süt a nap, nem baj a smink a kendő a napszemüveg. Csak tudd őket levenni. Mindenesetre ma ha hazaértünk lemosom a vakolatot, naturálba fogom nyomni, és ha tetszik, ha nem, így ugrok a férfiállatomra. Aztán lesheti a mérőműszert, hogy pörög ki. :)

puszinyuszi

Zsuzsánka

süti beállítások módosítása