Dagi vagyok! Vállalod?

A blogom a kis életemet hivatott bemutatni pár megjegyzéssel, csípõs véleménnyel, és remélhetõleg nem csak számomra sok humorral. Várlak vissza ha tetszettem :)

Friss topikok

  • szarvasvadász: Köszönöm... (2013.07.15. 15:00) Egy baleset margójára
  • Zsazsa1989: @Padlásszoba: Kedves Padlásszoba! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és lejjebb teker... (2013.06.22. 10:28) Megütlek ember, ha mondom!
  • Powerslave: "2. Láthatatlan melltartó, ami tényleg NINCS…" Hülye vagy, anyjuk. Igényes nő nem hord melltartót. (2013.06.21. 12:23) Ki van a húsbolt nyuszilány
  • idegszaggató: Pont jó. Vicces, cinikus, de még nem önmarcangolós. Tetszett. (2012.05.07. 11:08) Szegény zsuzsi
  • idegszaggató: És mi van, ha nem bosszantja a mérete? (2012.05.07. 11:08) Egy zavart pillanat rendel....

Linkblog

"Jó ez a Siófok, csak sok itt a köcsög"

2011.08.22. 19:10 | Zsazsa1989 | komment

Hát nem panaszkodok... Én vagyok a csóró kövér lány a bandába, de egy szavam sincs. Íme a recept az olcsó nyaralásra, és a sűrített programokra.

Adott 5 kevés idővel és kevés pénzzel rendelkező fiatal. ( 3:2 arányban a szebbik nem javára ) Nyaralni kéne, de mikor, miből, hol, hogyan.

Legyen mondjuk Siófok. Legyen mondjuk auguzstus 20. Legyen mondjuk elég rá 10 rugó, és legyen mondjuk áldozat a pár nélküli éjszaka, és a részeg tivornya oltárán.

Nyaralás a'la überseische. :)

Szombaton borzasztó lassan telt a meló, de lehúztuk, és fél 4kor indult a menet. Bepattantunk az autóba az öt, legálisan megszerzett számokból álló CD-vel, nem tudom megszámolni mennyi de nagyon sok sörrel, pálinkával, és fasírttal, és a hónunk alá csaptuk az országutat. 3 óra, és már ott is voltunk. Az orrunkat megcsapta a Balaton, az iszap, és a húúgy szag keveréke, de félelmetesen szabadok voltunk. Az élet császárai. A wC-s néni is tudta ezt. Aki sipákolva zavart el, ha ruhába akartam bemenni az igényes illemhelyre. Aztán a lábujjaim között megéreztem a homok csiklandandozó érzését, megláttam Balázst, aki Unicumos Dzsinként örvendeztetett, Beát, aki a 40 kilós habtestét takargatta, Puzsárt aki a "béna" fürdőruhájába feszített és hát Dezsőt, A Dezsőt, a vőlegényemet. Mert én több tüzet tartok a vasba.

Aztán félhomályban fasírt evés a parton, pár mini fütyülős, és egy félelmetesen gerilla szépítkezés az autó fényénél. A parton nézni a túlsó part tűzijátékait minden pénzt megért, a fotók pedig hát.. ugyan nem publikusak, de feledhetetlenek.

A buli... Hát.. a hering partit, és a "Jó hely ez a Siófok csak sok itt a köcsög" (Forrás: DEZSŐ) tényt leszámítva nem lett volna rossz. Csak az a tetűjó fülem... Hogy én mindig meghallom a kövérezést, de mindig csak a hátam mögött. Egyszer mondanák a szemembe... Annyi visszavágós dumát tanultam már.. :) Így csak mosolyogni, és visszaszólogatni tudtam... Félre ne érts... nem az zavart hogy csúfolnak, nem is szeretem ezt a szót, csak tudod az bánt, hogy ez mind a közönségnek szól. Ha valaki egyedül áll elém, vagy mögém, sose szólna be... Mindegy, túllibbentem rajta, csak megadta a hangulatom az este folytatásához. 

A heringpartis ingyen diszkó lögösőstűl, kis nyomi fiúktól és szoknya helyett övet hordó lányostúl eltelt, és épp a hiszti előtt fél perccel sikerült elhagynunk az objektumot. Hosszú séta, kis nyöszörgés után visszaértünk az autóhoz, és birtokba vettük első, utólag kiderült, szerelmes éjszakánknak a gépkárművet. Az anyósülésen kemény az élet, főleg úgy hogy nem mersz aludni mert félsz hogy horkolsz, amikor a kékfüves mezőkön sétálgatsz elég nehéz visszahúznod magad hogy nehogy belemélyülj. Bea hátul, mint a "legnagyobb" elterülve, Dezső a vezető pozícióban mint a "legkisebb" lábú összegörnyedve. Balázs meg Puzsár jó hajléktalan módjára a partot választotta. 

Fél hétkor a világos és az ingerek keltettek, és kiderült, Siófokon 10 előtt sehol nem lehet szarni. Elnézést, de a reggel és az érzés mindenkit nyers szavakra sarkall. Végül csak megoldottuk nem, nem csak nekem kellett :P. Egésznapos strandolás, fürdőzés, evés, pihenés, vizibiciklizés, és bőrradírozás következett, ami persze csak Puzsár szerint volt az. Este másfél kiló iszap jött ki belőlem, hagyjuk...

Összességében szép nyaralás volt, rövid, de szép. A végösszeg 7000 Ft. Ebből ettünk, ittunk, aludtunk, fürödtünk, buliztunk, sírtunk, nevettünk, leégtünk szó szerint és képletesen is. Azt kell mondjam megérte. Még akkor is ha a kövér csóró lány mára olyan mint egy fehérkendős zorró, mivel trendiek a mostani szemüvegek, de eltakarják a fél arcom...

Puszi

Zs

süti beállítások módosítása