Dagi vagyok! Vállalod?

A blogom a kis életemet hivatott bemutatni pár megjegyzéssel, csípõs véleménnyel, és remélhetõleg nem csak számomra sok humorral. Várlak vissza ha tetszettem :)

Friss topikok

  • szarvasvadász: Köszönöm... (2013.07.15. 15:00) Egy baleset margójára
  • Zsazsa1989: @Padlásszoba: Kedves Padlásszoba! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és lejjebb teker... (2013.06.22. 10:28) Megütlek ember, ha mondom!
  • Powerslave: "2. Láthatatlan melltartó, ami tényleg NINCS…" Hülye vagy, anyjuk. Igényes nő nem hord melltartót. (2013.06.21. 12:23) Ki van a húsbolt nyuszilány
  • idegszaggató: Pont jó. Vicces, cinikus, de még nem önmarcangolós. Tetszett. (2012.05.07. 11:08) Szegény zsuzsi
  • idegszaggató: És mi van, ha nem bosszantja a mérete? (2012.05.07. 11:08) Egy zavart pillanat rendel....

Linkblog

Mea culpa

2011.01.04. 19:14 | Zsazsa1989 | komment

Szégyellem magam! Orbitális vétséget követtem el a Zsuzsi-elvtáblázatban. Én, a dagik, és a valódi nők élharcosa, aki nem restelnék még 50 kilót hízni hogy bizonyítsam úgyis lehetek kiegyensúlyozott. Én, aki naponta telejegyzetelem a határidőnaplóm ötletekkel, amiket este megírok nektek. Én aki annyira lelkiismeretesen pötyögök mindenféle problémámról ami ér. Kövezzetek meg!

Tegnap említettem egy új projektet amivel foglalkozom. Még ma sem árulok el róla többet, csak annyit, hogy a hozzá való reklámhoz három emberre van szükségem. Egy fiatal srácra, egy fiatal lányra, és egy középkorú férfira. Azért rájuk mert tökéletesen beiellenek a célcsoportomba, akiket el akarok érni. És itt hibáztam. Ahogy lepörgettem a mozit narráció írás közben, rögtön csinos lány, jóképű fiú, és sármos férfi jutott eszembe. Mondom pontosabban. A közizlés által szép embereknek tartott alakokra gondoltam.

Egy perces néma csend az elvszüzességem oltárán.... Köszönöm.

Felháborító. De úgy vélem nem teljesen az én hibám. Egyszerűen átkódolnak minket a reklámok, és ha nem is figyel rájuk az ember, mégis beleszövik magukat a fejünkbe, és átdugdossák a vezetékeket. Emlékeztek arra a Dexter laboratóriuma részre? Amikor franciát tanult a kissrác. Omlett dö fromázs. Beakadt a lemez és csak ezt jegyezte meg. Nálunk is beakadt párhelyen.

Tudjuk, hogy csak akkor lesz rendben a bélrendszerünk ha egy bizonyos joghurtot fogyasztunk. Nem kérdés, hogy remekül fogunk vívni ha ilyen olajjal főzünk. Nem lesznek miteszereim ha ezt használom, mert a hájszkúlmjuzikeles csajnak sincsenek. Jah és persze kétszer annyit fogyok ha ezt a gyógyszert, pontosabban "természetes készítményt" eszem.

Érdekes megfigyelni egyébként, hogy az összes fogyi tablettát alig tulsúlyos nőkkel árulják, a tornagépeket izmos fárfiakkal, az ránctalanítókat pedig huszonévesekkel. Azt olvastam az egyik honlapon hogy azért, mert ezt szeretjük látni. Az egyik reklámos cikkben azt írják, hogy ez azért van, mert nem szeretjük látni a valóságot. A tévében nem magunkat, hanem az eszmény képünket akarjuk látni. Ha ez valóban így van - és hát emberek gyártják az idegesítő kis spotokat, is tehát lehet benne valami - akkor úgy érzem nagyot kell álmodnunk, és alapjaiban kell megreformálnunk az emberi elmegépezet programját.

Komolyan rosszul érzem magam a röpke gondolat miatt is, de a legrosszabb, hogy akármennyire szeretnék valódi embereket beletenni, ez nem csak rajtam múlik. Amikor ma prezentáltam a főnökömnek a reklámtervet, rögtön azzal kezdett hogy jó, de előtte látni akarja a szereplőket. Az egy fecske tipikus este áll fent.

Más!

Ma megint klassz napom volt, tegnap megitn rekordot értünk el :) Majdnem 300an olvastatok, és ez hihetetlenül jó érzés nekem :) Köszönöm :)

Megint pár napig szednem kell a nyugibogyim, mert annyi minden kavarog a fejemben, hogy nem megy az alvás :) Mindenesetre ma megpróbálok hamar lefeküdni, tehát a mai második bejegyzésem meglehetősen rövidre, és bénára sikeredett :) Mindenesetre szép álmokat nektek, szép holnapot meglepően holnapra, és grátiszban csak úgy: éljenek a dagik! :)

Puszimuszi

Zsuzsinnyó


süti beállítások módosítása