Dagi vagyok! Vállalod?

A blogom a kis életemet hivatott bemutatni pár megjegyzéssel, csípõs véleménnyel, és remélhetõleg nem csak számomra sok humorral. Várlak vissza ha tetszettem :)

Friss topikok

  • szarvasvadász: Köszönöm... (2013.07.15. 15:00) Egy baleset margójára
  • Zsazsa1989: @Padlásszoba: Kedves Padlásszoba! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és lejjebb teker... (2013.06.22. 10:28) Megütlek ember, ha mondom!
  • Powerslave: "2. Láthatatlan melltartó, ami tényleg NINCS…" Hülye vagy, anyjuk. Igényes nő nem hord melltartót. (2013.06.21. 12:23) Ki van a húsbolt nyuszilány
  • idegszaggató: Pont jó. Vicces, cinikus, de még nem önmarcangolós. Tetszett. (2012.05.07. 11:08) Szegény zsuzsi
  • idegszaggató: És mi van, ha nem bosszantja a mérete? (2012.05.07. 11:08) Egy zavart pillanat rendel....

Linkblog

Éljenek a taxisok! Meg Én!

2012.09.29. 10:27 | Zsazsa1989 | komment

bbw28.jpg

Jahj én igazán igyekeztem felhagyni a világmegváltó, éljenek a dagik, mert mi vagyunk a földkerekség királynői, de egyszerűen képtelen vagyok. A régi olvasóim kedvéért gyors helyzetjelentés: Rádió storno, most cukiban utazom. :) Nyitottunk egy szórakozóhelyes cukrászdát. Jó helyre kerültem. Mondhatni sorsszerű. A kövérlány a krémes pult mögött. Még egy támogató pofon a sztereotípiáknak.

Node.

Feketekörmös, jegyezd meg jól míg a föld kerek-es időszakomban előszeretettel láttam egy nekem való szórakozóhelyet Egerben, amit sajnos bezártak. Ez most újraéledni látszik, de legalábbis olcsó a pia, és jó a zene, bár a dj srácoktól hiányoltam a Winampban az „átfedés” funkció bekapcsolását. Mindegy, családias volt.

Node.

Korábban már írtam róla, hogy ha belépek egy helyre, nagyjából fel tudom mérni, hogy kinek tetszhet egy magamfajta. Nem voltam gáz… Jó, ittam. De egész klasszul néztem ki. Ünnepeltünk, igyekeztem a leszarom arcomat felvenni, és csak táncikálni. Aztán megjöttek a fiatalok… Minden buliban vannak a hangulatfelelősök, akik annyit ittak, hogy sose tudod, hogy velük, vagy rajtuk nevetsz. Hőseink jelenleg egy elég erős „bika és torreádor szerelme a táncparketten” koreográfiával kezdtek, gondosan ügyelve rá, hogy a pénisz mindenképp lötyögjön a fehér melegítőnaciban. Ekkor szúrták ki a kövér lányt, engem ugye… Hát miért is ne. Mert azt persze nagyon jól tudjuk, hogy ha egy lányhoz odamegy kis susmus után két részeg srác, erős farok mozgatással, közrefogják, és éljeneztetik magukat, azt nem azért teszik, mert szimpatikus neki testileg a kis hölgy. Persze jött a másik tipikus, erős kis derékon vágások, meg seggre csapások, mert azt hiszik az emberek, hogy amiért valaki „párnás” neki nem fáj, odalehetkúrni keményen, had remegjen a hurkácska.

Na kedveseim!

 

A kövérlány attól, hogy kövér, még érez érintéseket. :) Hihetetlen, de igaz. A kövérlány attól, hogy kövér, még nem feltétlen örülni minden adandó alkalomnak, amikor a tőlem két fejjel magasabb pasik a péniszüket rázzák a karomhoz, mert addig érek nekik. A kövérlány attól, hogy kövér még utálja, ha rácsapnak a seggére olyanok, akikre örömmel ráborítaná a sörét, ha nem lenne finom, és olyan szörnyen drága. De azt se felejtsük el időközben, hogy a kövérlány estéjét, csakúgy, mint másét, feldobhatja egy kedves mosoly, egy felajánlott pulcsi, vagy egy ajándéksapka, amit két idősbácsi osztogat miközben az egyik barátod gurgulázva okádik le a hídról. Ja és a taxis pasi… Ha egy este rosszul kezdődik, a taxis hapsiban mindig bízhatsz. Éljenek a taxisok! Meg én, mert nagyon fáj a fejem :)

 

Csók:

Zsé-Ügynök Nő

 

süti beállítások módosítása