Dagi vagyok! Vállalod?

A blogom a kis életemet hivatott bemutatni pár megjegyzéssel, csípõs véleménnyel, és remélhetõleg nem csak számomra sok humorral. Várlak vissza ha tetszettem :)

Friss topikok

  • szarvasvadász: Köszönöm... (2013.07.15. 15:00) Egy baleset margójára
  • Zsazsa1989: @Padlásszoba: Kedves Padlásszoba! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és lejjebb teker... (2013.06.22. 10:28) Megütlek ember, ha mondom!
  • Powerslave: "2. Láthatatlan melltartó, ami tényleg NINCS…" Hülye vagy, anyjuk. Igényes nő nem hord melltartót. (2013.06.21. 12:23) Ki van a húsbolt nyuszilány
  • idegszaggató: Pont jó. Vicces, cinikus, de még nem önmarcangolós. Tetszett. (2012.05.07. 11:08) Szegény zsuzsi
  • idegszaggató: És mi van, ha nem bosszantja a mérete? (2012.05.07. 11:08) Egy zavart pillanat rendel....

Linkblog

Olcsó telet!

2012.02.07. 16:24 | Zsazsa1989 | komment

 Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de engem nagyon megvisel a hideg. Persze szép, és a mostani mizériát én is túlzásnak tartom, de azért jobb, amikor a zimankó a lakásomon kívül marad. Érdekelt, hogy milyen praktikákat ismernek a tél negatív hatásai ellen, és ezek mennyibe fájnak az én pénztárcámnak. Ennek jártam utána.

Mi lehetne hatásosabb a természet erejétől, a gyógyító növényektől? Olyan krémeket, lemosókat, balzsamokat használjunk, amikben olívaolaj, napraforgóolaj vagy kakaóvaj található, ami nem csak óvja a száraz, érzékeny bőrt a hideg, az eső és a szél okozta ártalmaktól, de táplálja és puhítja is azt. Én utálom, ha zsíros marad a kezem, ezért általában ha bekenem bármimet, egy jó félóra múlva a maradék nyughelye a törlőkendő lesz. Ezzel elértem a kellő hatást, ám mégis megelőztem a kellemetlen érzést. Én nem mindig cicózok gyógynövényboltokban beszerezhető kencékkel, megfelel az „olcsóbb” is, ami hidd el, nem mindig jelent silányabb minőséget. 1 tubus, kb. 500 HUF.

Télen gyakori a száraz levegő a lakásban. Ettől köhögünk, és a magamfajta hipochonderek, rögtön orvoshoz rohannak. Ezt megelőzendő végy egy fém vagy porcelán edénykét, nem kell külön az erre célra vásárolhatók között választanod, és tedd a fűtőtestedre. Ezzel megoldod a lakásod párásítását, és egy olcsó illóolajjal még a kellemes illatokat is biztosítani tudod. Ha jól számolok nagyjából 500 Ft-t költöttünk erre a praktikára. J

Mindenki szereti a kakaót. De legalábbis sokan vagyunk így ezzel. A kifejezetten forró csokinak, vagy cukrozott csokicsodának szánt porok azonban elég megterhelő

k, nem csak a pocaknak de a pénztárcának is. Bezzeg a sima kakaóporok. No nem vagyok egy kalória számító fenomén, de józan paraszti ésszel ha édesítőszerrel kevered el a kakaóport, máris kevesebb a ledolgoznivalód has tájékon. J Doboz kakaó, édesítőszerrel nagyjából: 700 HUF. J

Habár a zöld megoldások segítségével hosszútávon olcsóbbá tehetjük a mindennapjainkat, erre nem mindenkinek van lehetősége. Egy régi típusú házban élek, amit habár az elődök beépítettek, modernizáltak, a pici fa ablakok a bájosságukon kívül sok jóval nem szolgálnak. Napkollektor és szigetelő tába helyett polifonba fektettem. Az ajtókat ezzel befedve nem csak különleges látványt, de melegebb előszobát is kaptam. Tipp: Ha az ezüstöt részét teszed az ajtó felé, a szivacsos oldalába könnyen tűzdelhetsz az évszaknak megfelelő dekorációt. Ennek ára kb. 1000 Ft, használjunk el belőle mondjuk kettőt, vegyünk hozzá ragasztót nagyjából egy ezresért. Egy darab munkaóra, és a bejáratunk melegebb.

Minden alapanyag, amit említettem Egerben is beszerezhető, még a belvárost sem kell elhagynunk. Ezzel azonban nem vagyok elégedett, hosszú még a tél. Ti mit használtok? J Szívesen várom a tippeket!

süti beállítások módosítása